ماشین سازی تبریز ۰ - ۱ فولاد خوزستان؛

صعود ۵ پله ایی فولاد به صدر جدول/شاگردان نکو ماشین سازی را متوقف کردند

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۶۳۹۰
صعود ۵ پله ایی فولاد به صدر جدول/شاگردان نکو ماشین سازی را متوقف کردند
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته دوازدهم لیگ برتر بیستم باشگاه های کشور مهمان تیم ماشین سازی تبریز بود که در پایان توانست با یک گل میزبان خود را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز دوشنبه، ششم بهمن ماه جاری مهمان تیم ماشین سازی تبریز بود که در پایان توانست میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تیم فولاد خوزستان از 11 مسابقه قبلی سه برد، شش تساوی، دو باخت و 15 امتیاز کسب کرده بود، به دنبال کسب یک برد خارج خانه دیگر به تبریز رفته بود.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی شاگردان نکونام آغاز شد و در دقیقه پنجم آیاندا پاتوسی روی ارسال لوسیانو پریرا صاحب موقعیت شد و با ضربه سر توپ را وارد دروازه میزبان کرد تا تیمش یک بر صفر از حریف پیش افتد. در ادامه و تا پایان نیمه اول، دو تیم نتوانستند موقعیت های ایجاد شده را به گل دیگری تبدیل کنند.

هر دو تیم در نیمه دوم نیز موقعیت هایی را ایجاد کردند که منجر به گل نشد و در پایان این دیدار با تک گل آیاندا پاتوسی در نیمه اول به پایان رسید.

در این دیدار جواد نکونام ترکیب محسن فروزان، عارف آغاسی، وحید حیدریه، مهران موسوی، صابر حردانی(85 ایوب والی)، زبیر نیک نفس، محمد آبشک(85 سید محمد میری)، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی(67 محمد قاسمی نژاد)، فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا را برای رقابت با تیم ماشین سازی ارنج کرده بود.

در همین راستا محمد سعید اخباری در این دیدار مهدی اسلامی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی(87 سید محمد ابوترابی)، فرشاد اسدی(72 داوود شاهواروقی)، مهدی مومنی، بهمن سالاری(63 محمد امین اسدی)، ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، سید محمد حسینی، اتابک زارعی(87 فرزاد محمدی) و پیمان بابایی را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده مهدی سید علی با کمک هادی طوسی، پوریا زحمتی و جعفر مهاجر بود. همچنین علی نقی مصطفی نژاد نیز نظارت بر این رقابت را عهده دار بود.

در این دیدار بهمن سالاری(26) از ماشین سازی و وحید حیدریه(29)، محمد قاسمی نژاد(77)، سید مهران موسوی(81) و محسن فروزان(87)  از فولاد کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 18 امتیاز موقتا در رده ششم و تیم ماشین سازی تبریز با چهار امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما