رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان خبر داد:

احیای مصدوم ۴۶ ساله با تلاش و اقدام به موقع کارشناسان اورژانس ۱۱۵

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۸:۴۰:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۷۷۷۵
احیای مصدوم ۴۶ ساله با تلاش و اقدام به موقع کارشناسان اورژانس ۱۱۵
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان گفت: مصدوم ۴۶ ساله تصادفی با احیا قلبی ریوی موفق کارشناسان فوریت های پزشکی آبادان جان دوباره ای گرفت.

امین منصور امشب هشتم بهمن ماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: حادثه برخورد موتور سیکلت با خودرو سواری امروز چهارشنبه، هشتم بهمن ماه جاری ساعت ۱۵:۵۰ به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه این حادثه در سه راهی شهر چوئبده محور اروندکنار به آبادان اتفاق افتاده بود، گفت: کارشناسان مرکز پیام فورا یک تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده ای منیوحی را به محل حادثه اعزام کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان با بیان اینکه تکنسین های اورژانس ۱۱۵ با طی کمترین زمان بر بالین بیمار حاضر شدند و پس از ارزیابی و بررسی وضعیت هوشیاری مصدوم، بیمار را فاقد علایم حیاتی یافتند، افزود: کارشناسان فوریت های پزشکی بدون اتلاف وقت اقدام های احیای پیشرفته قلبی ریوی و انجام لوله گذاری را برای انجام تنفس میکانیکی(تنفس مصنوعی) بر روی مصدوم مرد ۴۶ ساله آبادانی آغاز کردند.

امین بیان کرد: تلاش های کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در داخل کابین عقب آمبولانس متوقف نشد و خوشبختانه بعد از چندین دقیقه تلاش مستمر علایم حیاتی بیمار برقرار می شود و مددجو به زندگی دوباره باز می گردد.

او با بیان اینکه حمایت های درمانی و پایش تنفسی بیمار تا تحویل بیمار به بیمارستان شهید بهشتی آبادان ادامه پیدا کرد، اضافه کرد: در این سانحه مصدوم با اقدام به موقع و موفق کارشناسان اورژانس ۱۱۵ آبادان نجات یافت.

لازم به ذکر است که این عملیات موفق مورد تایید خانم دکتر زینب رحیمی متخصص طب اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آیادان قرار گرفت و با صدور دست نوشته کتبی برای تکنسین های این ماموریت موفق درخواست تشویقی کرد.

تنکسین های حاضر در این ماموریت موفق آقایان احمد شریعتی پور و عماد محیسنی بودند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز