نفت مسجدسلیمان ۱ - ۱ استقلال؛

تقسیم امتیازات در مسجدسلیمان/تعویض طلایی فکری کاپیتان را به گل رساند

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۸۴۶۱
تقسیم امتیازات در مسجدسلیمان/تعویض طلایی فکری کاپیتان را به گل رساند
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم استقلال بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک ی بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز دهم بهمن ماه جاری میزبان تیم استقلال بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان از 12 دیدار قبلی خود چهار تساوی، چهار باخت، چهار برد خانگی و 16 امتیاز کسب کرده بود و امروزدر دیداری حساس به دنبال کسب یه برد خانگی بود.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی نفتی های مسجدسلیمان آغاز شد و از همان ابتدا موقعیت هایی را به وجود آوردند تا اینکه بالاخره فشار نفتی ها در دقیقه 31 به نتیجه رسید و اولین گل دیدار را به ثمر رساندند. در این صحنه شاگردان حسینی صاحب یک ضربه کرنر از سمت چپ زمین شدند که نیما انتظاری توپ را بر روی دروازه استقلال ارسال کرد که با دفع ناقص سید حسین حسینی، توپ در هوا از خط دروازه عبور کرد و تلاش دروازه بان نیز بی ثمر بود و داور گل را صحیح اعلام کرد و مسجدسلیمانی ها با یک گل برنده نیمه اول شدند.

نیمه دوم این دیدار با حملات استقلالی ها آغاز شد تا اینکه بابک مرادی تعویض طلایی فکری که در دقیقه 68 به زمین آمده بود، در دقیقه 70 با سانتر زیبایی در محوطه جریمه نفتی ها توپ را به وریا غفوری برساند و کاپیتان با ضربه سر توپ را وارد دروازه نفتی ها کند و این دیدار را به تساوی بکشاند.

دو تیم در ادامه موقعیت هایی را ایجاد کردند که به گل منجر نشد و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در همین راستا سید مجتبی حسینی در این دیدار فرهاد مجدکرمانشاهی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدمهدی احمدی، مجتبی مقتدایی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست، سجاد جعفری، فرید بهزادی‌کریمی(87 مهدی نائیج پور)، محمد بلبلی(71 مهران امیری)، محمدمهدی محبی(79 عباس بوعذار) ، ساسان حسینی را برای رقابت با تیم استقلال انتخاب کرده بود.

همچنین شاگردان محمود فکری در این دیدار ترکیب سید حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، وریا غفوری، محمد نادری(68 بابک مرادی)، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان(68 مهدی مهدی‌پور)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری(87 محمدحسین فلاح) را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری با کمک علیرضا ایلدروم، هیوا بهمنی و مهدی شفیعی برگزار شد و نظارت این نیز دیدار بر عهده محسن قهرمانی بود.

در این دیدار آرش رضاوند(55) سیاوش یزدانی(67) از استقلال و نیما انتظاری(83) از نفت مسجدسلیمان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 17 امتیاز موقتا در رده هفتم و تیم استقلال با 23 امتیاز موقتا در رده اول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز