پالایش نفت آبادان ۶ - ۰ کیمیای اسفراین؛

اقتدار بانوان فوتسالی آبادان با هت ریک کاپیتان/علوانی: برای صعود خواهیم جنگید

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۶:۳۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۸۴۶۵
اقتدار بانوان فوتسالی آبادان با هت ریک کاپیتان/علوانی: برای صعود خواهیم جنگید
تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در اولین دیدار از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم کیمای اسفراین را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتسال بانوان پالایش نفت که به علت آماده نبودن مدارک دیدارهای هفته اول و دومش لغو شده بود، از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور رو در روی تیم کیمیای اسفراین قرار گرفت که در پایان توانست حریفش را با 6 گل مغلوب کند.

در این دیدار شاگردان مریم علوانی خوش درخشیدند و توانستند بارها دروازه رقیب را باز کنند. سهیلا ملمولی کاپیتان پالایش نفت در این دیدار هت ریک کرد و به تنهایی سه گل به ثمر رساند. فرشته خسروی، فاطمه رحمتی و مریم نوری نیز توانستند هر کدام یک بار برای تیمشان گلزنی کنند تا در نهایت آبادانی ها بتوانند با نتیجه 6 بر صفر حریف اسفراینی خود را شکست دهند.

مریم علوانی سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در این دیدار، با تشکر از زحمت های بازیکنانش اظهار کرد: به هر حال ما در شرایطی پای به این رقابت گذاشتیم که نه رقابت تدارکاتی داشتیم و نه اینکه توانستیم رقابت‌های هفته اول و دوم را برگزار کنیم.

او گفت: بازیکنان دستور های کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند و اگر کمی بیشتر تمرکز داشتیم، می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در پایان افزود: برای صعود از گروه خودمان می جنگیم. امیدواریم شرایط مهیا بشود تا بتوانیم حمایت تماشاگران خوب آبادانی را در روی سکوها داشته باشیم.

لازم به ذکر است که، بانوان فوتسالیست پالایش نفت آبادان از هفته چهارم رقابت‌ها، جمعه هفته آینده مهمان تیم هیات فوتسال اصفهان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز