مس رفسنجان ۰ - ۰ صنعت نفت آبادان؛

فوتبال مصنوعی لیگ برتر در رفسنجان/تساوی نفتی های ۱۰ نفره در روز درخشش فلاح زاده

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۶:۳۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۹۱۴۰
فوتبال مصنوعی لیگ برتر در رفسنجان/تساوی نفتی های ۱۰ نفره در روز درخشش  فلاح زاده
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور مهمان تیم مس رفسنجان بود که این دیدار در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز شنبه، یازدهم بهمن ماه جاری مهمان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از دوازده دیدار قبلی خود شش برد، سه تساوی، سه باخت و 21 امتیاز کسب کرده بود و در رده سوم جدول رقابت ها قرار گرفته بود، در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز و صدر نشینی مجدد بود.

نیمه اول این دیدار هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی شدند اما منجر به گل نشد و نیمه اول با تساوی در عدد صفر به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار نیز هر دو تیم پای پای پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 73 حسین ساکی دومین کارت زرد خود را در این دیدار گرفت و از زمین اخراج شد تا صنعت نفت حدود بیست دقیقه پایانی را ده نفر به رقابت بپردازد. در پایان این دیدار که در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای مس برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید و آبادنی ها توانستند یک امتیاز بیرون از خانه کسب کنند.

در همین راستا سید سیروس پور موسوی در این دیدار حامد فلاح‌زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، محمد خلیلی، مهدی حنفی، محمدحسین زواری(46 طالب ریکانی)، امیر حسین فرهادی(53 حسن بیت سعید)، محمد رضا غبیشاوی، امید حامدی فر(53 محمود مطلق زاده) و رضا خالقی‌فر(89 احمد شریعت‌زاده) را برای رقابت با تیم مس رفسنجان انتخاب کرده بود.

همچنین محمد ربیعی در این دیدار ترکیب داود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، محمد آقاجانپور(30 محسن طرحانی)، هومن ربیع زاده(85 محمدحسین کریم زاده)، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد(85 علیرضا ارجمندیان)، سجاد آشوری(78 قائم اسلامی خواه)، مهرداد رضایی(78 علیرضا نقی زاده)، فراز امامعلی و مهرداد آوخ را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده مرتضی منصوریان با کمک‌ یعقوب سخندان، نجف پناهی و بهزاد پناهی برگزار شد و حیدر شکور نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار امید حامدی فر(31)، حسین ساکی(52)(73) و محمد خلیلی(81) از صنعت نفت آبادان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 22 امتیاز موقتا در رده سوم و تیم مس رفسنجان با 16 امتیاز موقتا در رده دهم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز