رییس پلیس شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح در کمتر از یک ساعت

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۹۱۹۷
دستگیری سارقان مسلح در کمتر از یک ساعت
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری دو سارق مسلح مغازه در عملیات غافلگیرانه توسط پلیس کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان به نقل از پلیس، سرهنگ علی حسینی امروز شنبه یازدهم بهمن ماه جاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در  پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه مغازه در یکی از مناطق این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ در محل حاضر شدند.

او گفت: با حضور ماموران پلیس مشخص شد چهار نفر راکب موتورسیکلت با اسلحه گرم و قداره اقدام به سرقت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان افزود: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان با اقدام های اطلاعاتی در کمتر از یک ساعت، محل اختفاء متهمان مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، دو نفر از آنها را دستگیر کردند.

حسینی با بیان در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل مسروقه کشف و تحویل مالباخته شدند، بیان کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیر دو همدست دیگر و کشف سلاح به کار رفته در سرقت ادامه دارد، اضافه کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز