مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان بیان کرد:

بی توجه ایی برخی اداره ها و مطب های خصوصی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی/ رشد ۶ برابری شیوع کرونا ویروس در شادگان

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۹۴۸۰
بی توجه ایی برخی اداره ها و مطب های خصوصی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی/ رشد ۶ برابری شیوع کرونا ویروس در شادگان
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شادگان الزامی است، گفت: برخی ادارات شادگان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی توجه هستند.

افشین دریانبرد امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان ضمن اعلام این موضوع اظهار کرد: بارها در ارتباط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اداره ها تذکر و هشدار داده ایم، اما همچنان برخی از اداره ها و کارکنان نسبت به این موضوع مهم و حیاتی سهل انگاری می کنند.

او گفت: بروز موارد جدید بیماری نسبت به مدت مشابه دو ماه قبل، بیش از ۶ برابر رشد داشته و این روند صعودی به شدت نگران کننده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان افزود: نتایج یک بررسی‌ سرزده از اداره ها و مراکز خدماتی و تجمعی شهرستان نشان می‌دهد برخی اداره ها و ارگان‌ها مانند بانک‌ها، دفاتر پشتخوان، کافی نت ها و سایر اصناف و همچنین برخی از مطب های خصوصی موجود در سطح شهر شادگان نسبت به اجرای اصول بهداشتی و دستورالعمل های توصیه‌ شده مقابله با شیوع کرونا کم‌توجه هستند.

دریانبرد بیان کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده با مراجع ذیصلاح پلمپ واحدهای متخلف با جدیت بیشتر در دستور کار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفته و مطمئنا" مدیر و رییس هر مجموعه متخلف به علت تهدید علیه سلامت عمومی به دادستان معرفی خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در پایان با بیان اینکه کاهش مبتلایان به ویروس کرونا نیازمند مشارکت همگانی است، تاکید کرد: همه مردم از کوچک و بزرگ لازم است تا زدن ماسک را برای خود یک وظیفه بدانند چرا که کاهش همکاری مردم در مقابله با کرونا موجب افزایش شیوع این بیماری در شهرستان شادگان خواهد شد.

لازم به ذکر است که حدودا از 10 روز گذشته تا کنون آمار ابتلا در شهرستان شادگان دو رقمی شده و زنگ هشدار بیماری کووید 19 در شادگان به صدا در آمده است.

نظر شما