با اعلام دبیرخانه جشنواره؛

سقف حمایتی و تعداد آثار پذیرفته شده در بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر افزایش یافت

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۱۵۴۹
سقف حمایتی و تعداد آثار پذیرفته شده در بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر افزایش یافت
طبق اعلام دبیرخانه بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر تعداد پذیرش آثار شرکت کننده در این جشنواره افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، دبیرخانه برگزاری بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر طی اطلاعیه ایی از افزایش پذیرش و حمایت گروه های نمایشی پذیرفته شده در بخش غیر رقابت خبر داد.

در این بخش که به منظور حمایت از تولیدات هنرمندان منطقه آزاد اروند برگرفته از فرهنگ مقاومت و نظریه مقاومت مردم ایران زمین در طول تاریخ معاصر به ویژه هشت سال دفاع مقدس و صیانت از حقوق شهروندی برگزار خواهد شد، تعداد آثار منتخب به شرح ذیل اعلام شد:

به این ترتیب تعداد آثار پذیرفته شده در بخش صحنه ای به هفت اثر و میزان مبلغ حمایتی از هر اثر تا سقف 60 میلیون ریال و تعداد آثار پذیرفته شده در بخش خیابانی به 9 اثر و میزان مبلغ حمایتی از هر اثر تا سقف 30 میلیون ریال اعلام شده است.

پیش از این قرار بود چهار اثر صحنه ایی با سقف حمایتی 20 میلیون ریال و 6 اثر خیابانی تا سقف پنج میلیون ریال مورد حمایت قرار گیرند.(جزییات فراخوان)

همچنین جوایز بخش نمایشنامه نویسی این دوره از جشنواره نیز برای رتبه اول 20 میلیون ریال، رتبه دوم 15 میلیون ریال و رتبه سوم 10 ریال در نظر گرفته شده است.

در همین راستا گروه های متقاضی که آثارشان پذیرفته می شود باید 10 شب در یکی از شهرهای خرمشهر و آبادان به اجرای عمومی بپردازند. فرآیند ثبت نام اولیه گروه های متقاضی در سامانه درگاه تئاتر اروند صورت می پذیرد و در این بخش، انتخاب با آثاری است که تا کنون در هیچ جشنواره ای ارایه نشده باشند.

لازم به ذکر است که بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از 16 تا 20 اسفند ماه 99 در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز