گل گهر سیرجان ۰ - ۰ نفت مسجدسلیمان؛

دشت یک امتیازی مسجدسلیمانی ها از سیرجان

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۲۳۸۶
دشت یک امتیازی مسجدسلیمانی ها از سیرجان
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور مهمان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته چهار دهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز جمعه هفدهم بهمن ماه جاری مهمان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان از سیزده دیدار قبلی خود پنج تساوی، چهار باخت، چهار برد خانگی و 17 امتیاز کسب کرده بود و امروزدر دیداری حساس به دنبال کسب یک برد خارج از خانه به سیرجان رفته بود.

نیمه اول این دیدار پایاپای پیش رفت و هر دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند تا نتیجه این دیدار در نیمه مربیان مشخص شود.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند که منجر به گل نشد تا این دیدار با تقسیم امتیاز ها به پایان برسد و نفتی ها با کسب یک امتیاز، دست پر از سیرجان باز گردند.

در همین راستا امیرقلعه نویی در این دیدار ترکیب مهرداد بشاگردی، سیدعلیرضا اسلامی، علیرضا آرتا، یوسف وکیا، میلاد زکی پور، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، سعید صادقی، یونس شاکری و گادوین منشا را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

همچنین سید مجتبی حسینی در این دیدار فرهاد کرمانشاهی، ساسان حسینی، میثم تهی‌دست، نیما انتظاری، محمدمهدی محبی، محمدمهدی احمدی، محمد بلبلی، سجاد جعفری، بهروز نوروزی فرد، مصطفی نائیج پور و مجتبی مقتدایی را برای رقابت با تیم استقلال انتخاب کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد حسین زاهدی فر با کمک جلیل شعرانی، حسین مرادی و علی احمدی برگزار شد.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 18 امتیاز موقتا در رده دهم و تیم گل گهر سیرجان با 19 امتیاز موقتا در رده پنجم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز