صنعت نفت آبادان ۱ - ۱ فولاد خوزستان؛

دربی خوزستان به تساوی کشید/جذاب و جنجالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۳۲۴۰۹
دربی خوزستان به تساوی کشید/جذاب و جنجالی
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم فولاد خوزستان بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز جمعه هفدهم بهمن ماه جاری میزبان تیم فولاد خوزستان بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از سیزده دیدار قبلی خود شش برد، چهارتساوی، سه باخت و 22 امتیاز کسب کرده بود و در رده دوم جدول رقابت ها قرار گرفته بود، به دنبال کسب یک برد خانگی دیگر و حفظ صدر نشینی خود بود. از طرفی تیم فولاد خوزستان از 13 مسابقه قبلی چهار برد، هفت تساوی، دو باخت و 19 امتیاز کسب کرده بود و در رده پنجم جدول قرار گرفته بود در دربی خوزستانی ها به دنبال برد و صعود به صدر بود.

نیمه اول این دیدار آنطور که انتظار می رفت، نبود. چرا که از رقابت زیبای دربی خوزستانی ها خبری نبود و هر دو تیم در بیشتر مواقع در میانه میدان توپ را به گردش در آورده بودند. در نهایت هر دو تیم در نیمه اول بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم دربی خوزستان گردش توپ بیشتر در اختیار نفتی ها بود تا اینکه در دقیقه 65 روی ارسال حسن بیت سعید در محوطه 18 قدم، توپ به خالقی فر رسید تا این بازیکن با ضربه سر توپ را وارد دروازه فولادی ها کند و صنعت نفت را یک گل پیش اندازد.

در ادامه رقابت بهتری را از هر دو تیم شاهد بودیم تا اینکه در دقیقه 73 روی ارسال فرشاد احمد زاده در محوطه جریمه توپ به موسی کولیبالی رسید و این بازیکن با روی پا توپ را وارد دروازه صنعت نفت کرد و این دیدار به تساوی کشیده شد.

در پایان و در 6 دقیقه وقت اضافه هم دو تیم فرصت هایی ایجاد کردند که منجر به گل نشد و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده(91 امید حامدی فر)، حسن بیت سعید، حکیم نصاری(78 احمد شریعت زاده)، رضا خالقی فر(91 امیرحسین فرهادی)، طالب ریکانی، مهدی حنفی اوجبلاغ(75 محمدحسین زواری)، عبداله ناصری و محمدرضا غبیشاوی(75 علی آل کثیر) را برای رقابت با فولادی ها انتخاب کرده بود.

همچنین جواد نکونام در این دیدار ترکیب محسن فروزان، آیاندا پاتوسی، وحید حیدریه، صالح حردانی، مهران موسوی(46 عارف آقاسی، موسی کولیبالی، زبیر نیک‌نفس(88 سیدمحمد میری)، محمد آبشک، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی نژاد(68 شروین بزرگ) و لوسیانو پریرا(68 ساسان انصاری) را برای رقابت با تیم صنعت نفت انتخاب کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده داوران خوزستانی شامل عبدالنبی پور خلف با کمک حسن ظهیری، رحیم حاجی پور و مرتضی یوسف شهریاری بود و مسعود مرادی نیز به عنوان ناظر در این دیدار حاضر بود.

در این دیدار موسی کولیبالی(34)، صالح حردانی(60)، محسن فروزان(65) از فولاد و طالب ریکانی(95) از صنعت نفت کارت زرد داور را دریافت کرد.

همچنین در این دیدار جواد نکونام(60 سرمربی تیم فولاد) و سیروس پور موسوی(87 سرمربی صنعت نفت) کارت زرد و اسماعیل قنبری(67) مربی تیم نفت کارت قرمز داور را دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 23 امتیاز موقتا در رده سوم و تیم فولاد خوزستان با 20 امتیاز موقتا در رده پنجم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز