سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

انتخاب داور از خرمشهر صحیح نبود

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۲۴۶۷
انتخاب داور از خرمشهر صحیح نبود
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اعتقاد دارم داوری ضعیف بود. نباید داور از خرمشهر انتخاب می شد. چون خرمشهری ها و آبادانی ها با هم دوست هستند و این قضاوت را سخت می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، جواد نکونام پس از تساوی تیمش در مقابل صنعت نفت آبادان با حضور در نشست خبری پس از این دیدار ضمن تسلیت درگذشت مرحوم میناوند و انصاریان اظهار کرد: امیدوارم بیماری کرونا ریشه کن شود تا مردم به زندگی عادی خود برگردند.

او با انتقاد از داوری این دیدار گفت: اعتقاد دارم داوری ضعیف بود. نباید داور از خرمشهر انتخاب می شد. چون خرمشهری ها و آبادانی ها با هم دوست هستند و این قضاوت را سخت می کند. حتی او به سمت من آمد و با لحن بدی گفت، برو سر جات بشین. این لحن بدی بود. هیچ کس نمی‌تواند اینگونه بی احترامی کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص صحنه بحث برانگیز گل صنعت نفت افزود: نمی دانم چه اتفاقی افتاد. اول گل را مردود کردند و بعد، گفتند که کمک داور اشتباه کرده و تصمیم خود را بازگرداندند.

نکونام در پایان بیان کرد: هر دو تیم خوب و جان دار بازی کردند. ما برای بُرد آمده بودیم و قصد داشتیم از تیم نفت که بالای جدول است و به خوبی نتیجه گرفته، امتیاز بگیریم. اعتقاد دارم که وقت اضافه هم کم گرفته شدو باید وقت بیشتری گرفته می شد.

لازم به ذکر است که دربی خوزستان بین تیم های فوتبال صنعت نفت و فولاد عصر امروز از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، با تساوی یک بر یک دوتیم به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز