مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

دستورالعمل فدراسیون در خصوص جذب بازیکنان خارجی اجحاف است/برای رقابت های بزرگ از داوران با تجربه استفاده شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۳۲۴۷۱
دستورالعمل فدراسیون در خصوص جذب بازیکنان خارجی اجحاف است/برای رقابت های بزرگ از داوران با تجربه استفاده شود
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این که تیمی بازیکن خارجی داشته باشد و بتواند با آن تمدید کند و دیگر تیم‌ها نتوانند بازیکن خارجی جذب کنند، نمی‌تواند دستورالعمل و قانون مناسبی برای جذب بازیکنان خارجی باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامحسین پیروانی امشب پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید با حضور در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدای درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم که روحشان شاد و قرین آرامش باشد.

او ضمن تشکر از بازیکنانش گفت: به هر حال شرایطی پیش آمد که ما در بعضی از پُست ها به مشکل برخوردیم. بازیکن دفاع چپ چهار کارته بود و جانشینانش هم مصدوم بودند. مجبور شدیم از طالب ریکانی در دفاع چپ استفاده بکنیم که از او تشکر می‌کنم که به خوبی از پس مسوولیت برآمد. هر چند که اگر از طالب در پشت مهاجمان استفاده می‌کردیم، قطعاً شرایط مطلوب تری در فاز حمله داشتیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با گلایه از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در خصوص جذب بازیکن خارجی، افزود: این که تیمی بازیکن خارجی داشته باشد و بتواند با آن تمدید کند و دیگر تیم‌ها نتوانند بازیکن خارجی جذب کنند، نمی‌تواند دستورالعمل و قانون مناسبی برای جذب بازیکنان خارجی باشد.

 پیروانی بیان کرد:  تیمی که  رو به جلو حرکت کند و در یک سوم خط دفاعی تیم مقابل موقعیت ایجاد کند می‌تواند عملکرد ایده‌آل داشته باشد. اما در خصوص اینکه چرا بازیکنان گل نمی‌زنند، برمی‌گردد به مسایل روحی، روانی و البته تجربه نا کافی برخی از بازیکنان. در حال حاضر چندین بازیکن زیر ۲۰ ساله داریم که نیاز دارند بیشتر به میدان بروند و تجربه کسب کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان با انتقاد از قضاوت این دیدار، اضافه کرد: برای چنین رقابت های بزرگی باید از داوران با تجربه استفاده شود که بتوانند بهتر قضاوت کنند.

لازم به ذکر است که دربی خوزستان بین تیم های فوتبال صنعت نفت و فولاد عصر امروز از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، با تساوی یک بر یک دوتیم به پایان رسید.

 

 

نظر شما