هیات فوتبال اصفهان ۰ - ۱۱ پالایش نفت آبادان؛

شکست سنگین میزبان اصفهانی /۲ دیدار ۲ کلین شیت حاصل تلاش بانوان فوتسالیست آبادان

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۳۰۱۸
شکست سنگین میزبان اصفهانی /۲ دیدار ۲ کلین شیت حاصل تلاش بانوان فوتسالیست آبادان
تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور رو در روی هیات فوتبال اصفهان قرار گرفت و توانست با نتیجه 11 بر صفر این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم پالایش نفت آبادان از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور جمعه هفدهم بهمن ماه به مصاف تیم هیات فوتبال اصفهان رفت که در پایان توانست این تیم را با نتیجه قاطع 11 بر صفر شکست دهد.

بانوان پالایش نفت در دومین دیدار دومین کلین شیت این فصل خود را رقم زدند.

در این دیدار نسا احدی پنج گل، الهام عنافچه سه گل، مریم نوری دو گل و فاطمه رحمتی یک گل برای نفت به ثمر رساندند.

لازم به ذکر است که تیم فوتسال بانوان طلایی پوش آبادان در اولین دیدار از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم کیمیای اسفراین را با نتیجه 6 بر صفر شکست داده بودند.(اینجا)

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت به علت آماده نبودن مدارک دیدارهای هفته اول و دومش لغو شده بود و از هفته سوم وارد رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور شدند و در حال حاضر با ارایه دو مسابقه و 17 گل زده در رده دوم گروه(ب) رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور قرار دارند.

دیدار  آتی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت روز جمعه 24 بهمن ماه در آبادان برگزار خواهد شد. طلایی پوشان در این روز به مصاف مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته ی رقابت‌های لیگ برتر خواهند رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز