سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان خبر داد:

پلمب ۱۹ واحد سرو قلیان

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۳۴۲۳
پلمب ۱۹ واحد سرو قلیان
رییس مرکز بهداشت از پلمب ۱۹ واحد صنفی توسط پلیس نظارت براماکن عمومی و با حضور کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت آبادان در سه ماه اخیر خبر داد.

نجمه سیدآقامیری امروز یکشنبه 19 بهمن ماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام اینکه عرضه قلیان در مراکز سرو غذا و اماکن عمومی ممنوع است و با خاطیان برخورد جدی می شود، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه های ستاد مقابله با کرونا و همکاری تیم های نظارتی بسیجی فعال در طرح شهید سلیمانی، به منظور جلوگیری از فعالیت صنوف پر خطر و با ریسک بالا، تیم بازرسی مشترک در حال فعالیت هستند.

او با بیان اینکه این تیم شامل نمایندگان اداره اماکن و بهداشت محیط و تیم های بازرسی نا محسوس بسیجی به صورت ویژه و برای برخورد با عرضه کنندگان قلیان در مراکز سرو غذا و اماکن عمومی است، گفت: در سه ماهه اخیر 19 واحد ارایه قلیان توسط پلیس نظارت بر اماکن و با حضور کارشناس مرکز بهداشت شهرستان آبادان تعطیل شده اند.

آقامیری افزود: آثار مخرب مصرف دخانیات به ویژه قلیان بر سلامتی افراد جامعه به ویژه در مورد شیوع بیماری کرونا کاملا محسوس است از این رو مرکز بهداشت آبادان عزمی جدی دارد تا با این موضوع برخورد قاطع کند که در حال حاضر با حضور و همراهی نیروهای پلیس اماکن و مراجع قضایی این امر در حال پیگیری ست.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از همه همشهریان آبادانی خواست با عدم حضور در اجتماع ها و عدم خروج غیر ضروری از منزل مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری کووید ۱۹ یاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز