با حضور استاندار خوزستان انجام شد:

کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های دهه فجر شهرستان اندیمشک

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۵:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۵۵۶۳
کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های دهه فجر شهرستان اندیمشک
با حضور استاندار خوزستان و مسوولان شهری و استانی، پروژه های دهه فجر در شهرستان اندیمشک کلنگ زنی شدند یا به بهر داری رسیدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور استاندار خوزستان و مسوولان شهری و استانی، شامگاه چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه پروژه های مختلفی در اندیمشک به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

استاندار خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: عملیات اجرایی مرکز آبزی پروری شمال خوزستان که بزرگترین مرکز به شمار می آید آغاز شد و انشاالله با کارهایی که در دستور کار داریم همچون پایانه صادراتی، سردخانه ها این مجتمع تبدیل به یک شهرک آبزی پروری شود.

غلامرضا شریعتی افزود: انشاءالله در ۶ ماه آینده با کارها و هزینه‌هایی که صورت خواهد گرفت که اعتبار آن را از محل صندوق توسعه و تبصره ۱۸ تامین کردیم، بتوانیم ظرفیت تولید ماهیان سردابی را به سه برابر تولید فعلی برسانیم.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: تولید فعلی ما در استان یک هزار و ۴۰۰ تن است و با مرکزی که در اندیمشک سرمایه‌گذاری کردیم دو هزار و ۶۰۰ تن به تولید ما افزوده می شود که کار بسیار ارزنده است و برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در این طرح فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

او اضافه کرد: همچنین مرکز آموزشی و پرورشی شهر آزادی اندیمشک را به بهره‌برداری رساندیم که توسط آموزش و پرورش و با کمک اعتبارات وزارت نفت ساخته شده است.

شریعتی افزود: همچنین در سفر امروز، عملیات اجرایی احداث مدرسه ۱۸ کلاسه میثاق در یکی مناطق کم‌برخوردار اندیمشک با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی آغاز شد و امیدوارم این مدرسه که تمامی مقاطع تحصیلی را در خود جای خواهد داد، ظرف دو سال به بهره‌برداری برسد و دانش آموزان بتوانند از این مدرسه استفاده کنند.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: امروز همچنین هتل بزرگ اندیمشک که به صورت کامل بازسازی شده و بخش‌هایی به آن افزوده شده و توسعه یافه، به بهره برداری رسید. میراث فرهنگی و اداره کل کار نیز در اجرای آن کمک کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز