رییس مرکز بهداشت شادگان مطرح کرد:

شادگان به رنگ نارنجی/فعالیت ۱۵ تیم نظارتی برای جلوگیری از کرونا

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۵۵۷۹
شادگان به رنگ نارنجی/فعالیت ۱۵ تیم نظارتی برای جلوگیری از کرونا
رییس مرکز بهداشت شهرستان شادگان گفت: رنگ وضعیت ابتلا به کرونا ویروس شادگان نارنجی شده و شهروندان باید همه موارد لازم را در راستای جلوگیری از افزایش مبتلایان در دستور کار داشته باشند.

سجاد جلیلیان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی با افزایش تست‌های مثبت پی سی آر و بستری‌ها، وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی تغییر یافته است.

او با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شادگان، گفت: تغییر وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در شهر شادگان از زرد به نارنجی نشان از تنزل مراقبت‌ها، عادی‌انگاری و عدم رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی است که برای بهبود این شرایط، نیازمند همراهی مردم و مسوولان هستیم.

رییس مرکز بهداشت شادگان با تاکید بر اینکه تنها راه قطع زنجیره این بیماری منحوس رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است، افزود: اخیراً گزارش شده مراسم مختلفی در بحث شادی و عزا برگزار و سبب تجمع مردم شده، لذا از مردم می‌خواهیم تا از تجمع ها بپرهیزند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

جلیلیان با اشاره به اینکه 15 تیم نظارتی در قالب 45 نفر برای جلوگیری از شیوع کرونا در شادگان فعالیت می کنند، بیان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان باید مورد توجه بازاریان و مردم قرار گیرد تا شاهد از بین رفتن کامل ویروس کرونا باشیم.

رییس مرکز بهداشت شادگان در پایان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان شادگان تاکید کرد.

لازم به ذکر است که ابتلا به کرونا ویروس در شهرستان شادگان از ابتدای بهمن ماه روندی افزایشی را طی کرده و ابتلای روزانه این شهرستان در این مدت دو رقمی بوده است. طی 48 ساعت گذشته نیز تست 158 نفر مثبت اعلام شده که برخی به صورت سرپای ویزیت شدند و برخی نیز به دلیل وخامت حال، بستری شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز