معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

آزمون سراسری استخدامی وزارت بهداشت در آبادان برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۶۰۵۹
آزمون سراسری استخدامی وزارت بهداشت در آبادان برگزار شد
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز ۲۴ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در آبادان برگزار شد.

فرشید بهشتی امروز جمعه ۲۴ بهمن ماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: برای تصدی ۳۶۶ پست دانشکده علوم پزشکی آبادان در آزمون بهمن ماه، بیش از ۷۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که تقریبا از هر دو نفر ثبت نام کننده، یک نفر استخدام خواهد شد.

او گفت: این آزمون برای جذب نیرو در رشته های مختلف از جمله پزشک، پرستار، ماما، کارشناس فوریت های پزشکی، کارشناسان پیراپزشکی و بهداشتی در رشته های مختلف، اداری، فرهنگی و برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی در پایان افزود: با توجه به هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان سنجش، قرار است نتایج این آزمون تا پایان سال جاری اعلام شود و قبول شدگان پس از طی مراحل اداری و گزینش از ابتدای سال آینده در شهرهای تابعه دانشکده علوم پزشکی، شامل: آبادان، خرمشهر و شادگان مشغول فعالیت شوند.

حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان نیز در همین راستا اظهار کرد: این آزمون با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری داوطلبان در پنج حوزه امتحانی شامل دبیرستان های حضرت صدیقه کبری، موعود، حضرت رقیه و غیرانتفاعی پالایشگاه برای خانم ها و حوزه دانشگاه پیام نور برای آقایان برگزار شد.

لازم به ذکر است که دو سوم از شرکت کنندگان در این آزمون را خانم ها و یک سوم را آقایان تشکیل داده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز