پالایش نفت آبادان ۵۶ - ۵۲ نامی نو اصفهان؛

صعود دختران آبادان به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/شایسته متشرعی: خودمان را به حریف ثابت کردیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۶۰۷۷
صعود دختران آبادان به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/شایسته متشرعی: خودمان را به حریف ثابت کردیم
بانوان پالایش نفت آبادان در دیدار سوم از مرحله ی پلی آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان، با نتیجه 56 بر 52 نامی نو اصفهان را شکست دادند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش خبرنکار برنا از آبادان، تیم پالایش نفت آبادان امروز 24 بهمن ماه جاری، در دیدار سوم مرحله پلی‌آف رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر بانوان کشور به مصاف تیم نامی نو اصفهان رفت و توانست این تیم را در مجموع سه دیدار دو مرتبه شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

هر دو تیم در رقابت‌های اول و دوم خود یک پیروزی را به دست آورده بودند و برنده دیدار سوم می توانست جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کند که طلایی پوشان پالایش نفت در یک دیدار حساس و نفس گیر والبته حساب شده، توانستند با نتیجه 56 بر 52 حریف اصفهانی خود را از پیش رو بردارند و تکلیف تیم چهارم راه یافته به نیمه نهایی این دوره از رقابت های لیگ برتر را مشخص کنند.

سرمربی طلایی پوشان نفت آبادان درباره این دیدار اظهار کرد: مسابقه بسیار سخت و نفس گیری داشتیم. تمام بچه ها خوب رقابت کردند. از همه آنها ممنون هستم. کل بازیکنان تیم در اختیار تفکرات کادر فنی بودند. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

شایسته متشرعی در خصوص سوالی مبنی بر این که انتظار می‌رفت رقابت آسانی در پیش روی پالایش نفت باشد، افزود:  اینگونه نبود. تیم حریف با توجه به اینکه دیدار اول را در مقابل ما به پیروزی رسیده بود، روز گذشته فکر  نمی‌کرد که تیم پالایش نفت اینقدر با کیفیت بازی کنند و غافلگیر شدند. هر چند ۲۴ ساعت بعد از دیدار دوم فرصت داشتند که نقاط ضعف و قوت ما را آنالیز کنند. به همین خاطر بود که مسابقه سوم سخت و نفس‌گیری بود. اما ما توانستیم تیم خود را به حریف ثابت بکنیم و پیروز این مسابقه باشیم.

لازم به ذکر است که تعویض های به جای سرمربی پالایش نفت و حضور و درخشش ترنم شاهین زاده در زمین و البته مدیریت خطاهای فردی و تیم پالایش نفت، از دیگر عوامل موثر در پیروزی این تیم بود.

در این مسابقه پالایش نفت آبادان  کوارترهای اول، سوم و چهارم را  به ترتیب با نتایج 10 - 7 و 21 - 17 و 16 - 12 به سود خود پایان برد و کوارتر دوم را با نتیجه 16 - 9 به حریف واگذار کرد، تا در پایان نامی نو اصفهان را 56 بر 52 شکست دهد.

پالایش نفت آبادان با پیروزی 2 بر 1 در مقابل حریف اصفهانی خود، جواز حضور در مرحله ی نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور را به دست آورد و در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف مهرام بروند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز