سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

کادر فنی تیم شهر خودرو از دوستان خوب من هستند/حریفان در فولاد آره نا برای نباختن به میدان می آیند/جوانان جایگزین بازیکنان مازاد خواهند شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۱:۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۶۱۲۰
کادر فنی تیم شهر خودرو از دوستان خوب من هستند/حریفان در فولاد آره نا برای نباختن به میدان می آیند/جوانان جایگزین بازیکنان مازاد خواهند شد
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم هایی که در اهواز مقابل ما رقابت می کنند، به زمین می آیند که بازنده نباشند و با دفاع های لایه به لایه در زمین حاضر می شوند، در این بین بازیکنانی تاثیر گذار هستند که دارای بار فنی بالایی باشند و با تصمیم لحظه ایی و هوش خود بتوانند نتیجه را تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام امشب ۲۴ بهمن ماه جاری با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با شهر خودرو از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که فردا شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در مورد پدیده اطلاعات خوبی داریم، از زمان شروع به کار این تیم در لیگ رقابت های خوبی را انجام داده اند، خوب بازی سازی می کنند و شرایط تیمی و روند خوبی دارند.

او گفت: چند بازیکن قدیمی که مدت ها است در تیم بازی می کنند کیفیت خوبی به رقابت پدیده داده اند، تیم قابل احترامی هستند و خصوصا در دیدار با تیم های بالای جدول عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته اند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه کادر فنی و مربیان تیم شهر خودرو از دوستان خوب او هستند، افزود: شاید بعضی از دیدارهای این فصل را از دست دادند اما عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند و خوشحالم که فردا جلوی یک تیم خوب و با کیفیت رقابت می‌کنیم.

نکونام با اشاره به اینکه خوشحالم مربیان تیم حریف دوستانم هستند و با همدیگر هم‌ بازی بودیم، بیان کرد: مهدی رحمتی، محمد نوازی، علی سامره و حسین بادامکی کسانی هستند که با من هم دوره بودند و دوست یکدیگر هستیم. فردا رقابتی در زمین داریم و بعد از مسابقه برای آینده فوتبال ایران تلاش می‌کنیم. امیدوارم فردا رقابت خوبی انجام شود و به موفقیت برسیم.  

او در خصوص عملکرد فولاد در نیم فصل اول، اضافه کرد: عملکرد تیم تا اینجا خوب بود البته دو دیدار را از دست دادیم که هر دو هم با اشتباه های سهوی داوران بود ولی در باقی دیدارها نتایج خوبی را به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تیم هایی که در اهواز مقابل ما رقابت می کنند، به زمین می آیند که بازنده نباشند و با دفاع های لایه به لایه در زمین حاضر می شوند، در این بین بازیکنانی تاثیر گذار هستند که دارای بار فنی بالایی باشند و با تصمیم لحظه ایی و هوش خود بتوانند نتیجه را تغییر دهند.

نکونام تصریح کرد: هیچ تیم پنج دفاعه بازی نکرده است اما مقابل ما تیم هایی بودند که با پنج دفاع رقابت کردند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه وقتی به فولاد آمدم  به من گفتند در زمین خودمان برد نداشتیم، بیان کرد: انتقادهایی بود که چرا دیدارهای خانگی را برنده نمی شویم و پس از مسابقه با پرسپولیس این رویه تغییر کرد و رقابت های خوبی انجام دادیم از طرفی تیم ها مقابل ما دفاعی بازی می کنند که همین امر باعث می شود گل های کمی در کل لیگ رد و بدل شود و روی کیفیت فنی مسابقه ها تاثیر بگذارد.

او در خصوص فصل نقل و انتقالات افزود: اول از همه باید دید پنجره نقل انتقالات ما در چه وضعیتی است و قطعا بازیکنانی که انتظارهای ما را برآورده نکرده اند در نیم فصل جدا خواهند شد. البته اکثر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و شاید یکی دو تا از بازیکنان در حد انتظار نبودند که باید در دو سه دیدار آتی عملکرد بهتری از خود نشان دهند در غیر اینصورت مجبوریم به جای آنها از بازیکنان تیم امید استفاده کنیم. خوشبختانه از سه سال گذشته تا کنون بازیکن سازی خوبی انجام شده و ادامه دارد و بازیکنانی که تا سال گذشته چهل میلیون قراردادشان بود و امسال میلیاردی قرارداد بسته اند را به تیم معرفی می کنیم.

نکونام افزود: در مورد محروم و مصدوم ها صحبت نمی کنم چون علاقه ای به این کار ندارم، اعتقاد من این است که ما ۳۰ بازیکن داریم و همه باید آماده و در یک سطح و در خدمت تیم باشند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان بیان کرد: در مسابقه فردا هفت بازیکن را در اختیار نداریم ولی نام کسی را نمی برم و همه تیم آماده است که بهترین رقابت را ارایه دهد و نتیجه خوبی بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز