استاندار خوزستان خبر داد:

بهره برداری از فاز ال ۵۰۰ تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اهواز تا دو هفته آینده

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۶۵۱۲
بهره برداری از فاز ال ۵۰۰ تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اهواز تا دو هفته آینده
استاندار خوزستان گفت: فاز ال ۵۰۰ تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اهواز تا دو هفته آینده به بهره برداری میرسد.

به گزارش خبرنکار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز شنبه ۲۵ بهمن ماه در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اهواز(چهارشیر) اظهار کرد: خوشبختانه کار خوب پیش رفته و با توجه با تزریق منابع مالی سرعت خوبی داشته است.

او گفت: بخش ال ۵۰۰ این پروژه که طولانی ترین پل استان و بخش این تقاطع غیر همسطح است طی دو هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم تا سال آینده و قبل از پایان این دوره شورا، کل پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف(چهارشیر) تکمیل شود.

استاندار خوزستان افزود: البته تحقق این مهم مقداری سخت است اما اگر با همین سرعتی که این قطعه انجام شده کار ادامه داشته باشد این امر قابل تحقق است و پیمانکار قول داده است در صورتی که تامین منابع مالی به همین شکل ادامه داشته باشد تا تیر ماه پروژه تکمیل شود.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: این پروژه جزو خواسته های مردم اهواز است و این نقطه جزو پر ترافیک ترین مناطق شهری بوده که امیدواریم با ساخت این تقاطع غیر همسطح این مشکل برطرف شود.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: از تلاش ها و خدمات شهردار و شورای شهر، مجموعه شهرداری و دست اندرکاران این پروژه تشکر می کنم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز