دقایقی قبل؛

ترکیب متفاوت تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز اعلام شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۸:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۶۵۳۳
ترکیب متفاوت تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز اعلام شد
سرمربیان تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز ترکیب بازیکنان اصلی خود را برای رویارویی در هفته پانزدهم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امروز 25 بهمن ماه جاری مهمان تیم ماشین سازی تبریز  است که تا دقایقی دیگر این رقابت در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز خواهد شد.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، حسن به سعید، رضا خالقی‌فر، طالب ریکانی، محمدحسین زواری، حسین ساکی، مهدی حنفی، عبدالله ناصری و محمدرضا غبیشاوی یازد بازیکن ارنج شده سیدکریم پورموسوی در رقابت با تبریزی ها هستند.

همچنین سعید اخباری سرمربی ماشین سازی برای رویا رویی با نفتی ها محمد امین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، اکبر آفاقی، فرشاد اسدی، پیمان بابایی، بهمن سالاری، محمد امین اسدی، منصور باقری و اتابک زارعی را به میدان خواهد فرستاد.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد حسین ترابیان با کمک مهدی سیفی، محمد صالح عرب آبادی و محسن حکیم برگزار خواخد شد و محمود رفیعی نیز به عنوان ناظر دیدار حضور دارد. در این دیدار عنایت قوچ کانلو و شبیر بهروزی به عنوان کمک داوران اضافه حضور دارند.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با 23 امتیاز در جایگاه چهارم و ماشین سازی تبریز با پنج امتیاز در جایگاه شانزدهم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز