دقایقی قبل؛

ترکیب متفاوت تیم های فولاد و شهر خودرو اعلام شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۴:۳۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۶۵۵۹
ترکیب متفاوت تیم های فولاد و شهر خودرو اعلام شد
سرمربیان تیم های تیم های فولاد و شهر خودرو ترکیب بازیکنان اصلی خود را برای رویارویی در هفته پانزدهم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امروز 25 بهمن ماه جاری میزبان تیم پدیده شهر خودرو مشهد است که تا دقایقی دیگر این رقابت در ورزشگاه فولاد آره نا آغاز خواهد شد.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس محسن فروزان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، زبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا یازد بازیکن ارنج شده جواد نکونام در رقابت با مشهدی ها هستند.

همچنین مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو برای رویا رویی با تیم فولاد خوزستان میلاد فراهانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمدعرفان معصومی، رحمان جعفری، اکبر صادقی، احمد الجبوری، حسین مهربان، مصطفی فرامرزی، رضا یزدان دوست، امیرحسین کریمی را به میدان خواهد فرستاد.

قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری با کمک آرمان اسعدی، صادق رستمی و سیاوش باقرنژاد برگزار خواهد شد و سعید بطحایی نیز به عنوان ناظر دیدار حضور دارد. در این دیدار احمد محمدی و امیر ایار به عنوان کمک داوران اضافه حضور دارند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان با 20 امتیاز در جایگاه پنجم و پدیده شهر خودرو با 18 امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز