نفت مسجدسلیمان ۱ - ۲ آلومینیوم اراک؛

شکست خانگی مسجدسلیمانی ها/برد آلومینیوم با دبل حسینی

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۶۶۴۸
شکست خانگی مسجدسلیمانی ها/برد آلومینیوم با دبل حسینی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع اراکی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز شنبه  25 بهمن ماه جاری میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود اراکی ها به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان از چهارده دیدار قبلی خود 6 تساوی، چهار باخت، چهار برد خانگی و 18 امتیاز کسب کرده بود و امروز در دیداری حساس به دنبال کسب یک برد خانگی بود.

نیمه اول این دیدار تا دقایق پایانی پایاپای پیش رفت تا اینکه پرتاب بلند اوت سمت راست شاهین توکلی در دقیقه 43 پس از دفع ناقص نفتی ها در محوطه جریمه به سید مهدی حسینی رسید و این بازیکن با یک شوت زمینی توپ را وارد دروازه فرهادمجدکرمانشاهی کرد تا آلومینیوم اراک نیمه اول را یک بر صفر برنده به رختکن برود.

نیمه دوم این دیدار هم با حرکت هجومی آلومینیومی ها آغاز شد تا اینبار امید سینگ با یک پاس در عمق توپش را به سید مهدی حسینی برساند و این بازیکن با نفوذ سریع در محوطه جریمه با عبور از دروازه بان دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و عباس بوعذار در دقیقه 72 از روی نقطه کرنر سانتر خود را به روی دروازه آلومینیوم ارسال کرد تا ساسان حسینی با یک ضربه سر توپ را وارد مهمان کند و این دیدار دو بر یک ادامه یابد.

در نهایت جدال نفت و آلومینیوم با نتیجه دو بر یک به سود اراکی ها به پایان رسید و مسجدسلیمانی ها نیم فصل را با شکست در هفته پانزدهم به پایان رساندند.

در این دیدار سید مجتبی حسینی با ترکیب فرهاد مجدکرمانشاهی، مصطفی ناییج پور(72 عباس بوعذار)، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری(85 عباس عسکری)، محمد بلبلی(72 مهدی ایزدی)، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی(85 مهدی نیایش‌پور)، نیما انتظاری، میقم تهی دست و ساسان حسینی به رقابت با آلومینیوم به میدان خواهد رفت.

همچنین رسول پاکی خطیبی در این دیدار حسین پور حمیدی، محمدایران پوریان، رامتین سلیمان زاده(90 میثم مجیدی)، سیدمهدی حسینی، مصطفی احمدی، امیدسینگ(64 حامد پاکدل)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، نیما درودی(68 جابر انصاری) و میثم آقایی(90 سید مهدی قریشی)را برای رقابت با نفت مسجدسلیمان انتخاب کرده است.

قضاوت این دیدار بر عهده جواد رحیم زاده با  کمک حامد صفایی، سعید زیبا و عدنان پیروی برگزار خواهد شد و رسول فروغی نیز به عنوان ناظر دیدار حضور دارد. در این دیدار ایمان کهیش و علیرضا حیدرپناه به عنوان کمک داوران اضافه حضور دارند.

در این دیدار محمدمهدی محبی(72) از نفت مسجدسلیمان و مصطفی احمدی(72)، جابر انصاری(80) و محمد ایران‌پوریان(88) از آلومینیوم اراک کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 18 امتیاز موقتا در رده یازدهم و تیم آلومینیوم اراک با 22 امتیاز موقتا در رده پنجم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز