مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد:

انتظار چنین رقابت خوبی را نداشتیم/ بازیکنان فعل خواستن را خوب صرف کردند

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۸:۵۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۶۷۰۵
انتظار چنین رقابت خوبی را نداشتیم/ بازیکنان فعل خواستن را خوب صرف کردند
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خودمان انتظار چنین رقابت خوبی نداشتیم بازیکنان در عین تغییر سیستم خوب عمل کردند و نتیجه دلخواه را به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، محمود خرمزی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک امشب 25 بهمن ماه جاری با حضور در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: تیم ما فصل را خوب شروع نکرد اما رفته رفته به هفته‌های خوبمان رسیدیم و روز به روز بهتر شدیم که با مدیریت خوب خطیبی و باشگاه این رشد میسر شد و باید از هیات مدیره باشگاه تشکر کننم.

او با بیان اینکه باید به تیم آلومینیوم واقعا احترام گذاشت زیرا بازیکنان با غیرت و با شهامتی دارد، گفت: رقابت خوب ما روز به روز بهتر شد که با درایت سرمربی تیم خوب جمع شد و بچه ها فعل خواستن را خوب صرف کردند. نیم‌فصل را خوب تمام کردیم به مردم اراک تبریک می گویم و امیدوارم این روند را در نیم فصل دوم ادامه بدهیم.

مربی آلومینیوم در پایان با بیان اینکه آمده بودیم تا پیروز مسابقه بشویم، افزود: می‌دانستیم دیدار خیلی سختی داریم. بچه‌های ما خوب دویدند در نیمه اول یک بر صفر به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم خودمان انتظار چنین رقابت خوبی نداشتیم که گل دوم را زدیم و طبیعی بود تیم حریف فشار بیاورد. بازیکنان در عین تغییر سیستم خوب عمل کردند و نتیجه دلخواه را به دست آوردیم.

لازم به ذکر است که تیم آلومینیوم اراک از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر امروز 25 بهمن ما مهمان تیم نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود اراکی ها به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز