سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

داور به حریف مان کادو داد/کمیته داوران به قضاوت داور این دیدار رسیدگی کنند

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۹:۲۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۶۷۱۱
داور به حریف مان کادو داد/کمیته داوران به قضاوت داور این دیدار رسیدگی کنند
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: داور نظر کمک داور را رد کرد در حالی که تنها کسی که صلاحیت دارد کمک داور است پس باید به نظرش احترام می‌گذاشت و این کادو را به حریف‌مان نمی‌‌داد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، سید مجتبی حسینی امشب 25 بهمن ماه جاری با حضور در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک با بیان اینکه نقطه عطف این دیدار گلی بود که روی اوت بلند در بدترین دقیقه دریافت کردیم، اظهار کرد: مسابقه پایاپای بود. یک بازیکن آن ها جلوی دید گلر ما را گرفته بود و کمک داور پرچم زد. قانون می گوید وقتی کمک داور پرچم زده آفساید است و تنها کسی که صلاحیت دارد خودش است.

او گفت: چرا این نظر برگشت نمی‌دانم از کارشناسان خواهش می‌کنند به ما کمک کنند. من سوال کردم بازیکنی که در نقطه آفساید بایستد و دید دروازه بان را کور کند در آفساید قرار دارد، حالا چگونه داور به خودش اجازه داده که این صحنه را آفساید نگیرد و نظر کمک را برگرداند، برایم عجیب است و متاسفانه این داور در دیدار با مس کرمان هم که بودیم، تصمیم های بسیار جنجالی گرفت. او محروم شد و دوباره در این دیدار واقعا یک تصمیم جنجالی گرفت و تاثیر مستقیم روی نتیجه رقابت گذاشت. زیرا مسابقه پایاپای بود هر دو تیم جنگنده جوان و پرانرژی بودند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: گل اول در این مسابقه تعیین کننده بود. از کمیته داوران و مسوولین خواهش می‌کنم به قضاوت این داور رسیدگی کنند. ما چه گناهی کردیم با کمترین امکانات و پول می‌جنگیم برای چه به این راحتی چنین اتفاقی برای ما می‌افتد. از مسوولین می‌خواهم به عملکرد این داور رسیدگی کنند. سال گذشته هم تصمیم های جنجالی گرفت و محروم شد. امروز هم آمد این تصمیم را گرفت. مگر می‌شود در آن شلوغی نظر کمک داور را رد کنید تنها کسی که صلاحیت دارد کمک داور است پس باید به نظرش احترام می‌گذاشت و این کادو را به حریف‌مان نمی‌‌داد و جای تاسف دارد.

حسینی با بیان اینکه در مورد مسایل فنی هم نمی‌شود صحبت کرد، ادامه داد: دو تیم پایاپای رقابت کردند و گل اول واقعاً تعیین‌کننده بود و در نیمه دوم بچه‌های ما زحمت کشیدند درست است شروع بدی داشتیم و یک گل بد دیگر خوردیم اما در ادامه توانستیم یک گل بزنیم و فشار زیادی بیاوریم اما متاسفانه نتوانستیم گل تساوی را بزنیم باز هم خواهش می‌کنم مسوولان کمیته داوران به این مسیله رسیدگی کنند.

او در مورد اینکه گفته می‌شود داور فیلم صحنه را دیده است، بیان کرد: نه. ما که VAR نداریم، من نمی‌دانم. وقتی این اتفاق می‌افتد نظر کمک داور مهم است و فقط او صلاحیت دارد که در آن شلوغی تشخیص بدهد جای بازیکنان کجا است واقعاً صحنه شلوغی بود من فیلم صحنه را با دوربین دستی که توسط آنالیزورمان گرفته شده، دیدم. کاملاً بازیکن سبزپوش جلوی دروازه‌بان ما بود و پشت همه بازیکنان ما. من به یک داور هم زنگ زدم و سوال کردم و گفتم آیا این صحنه‌ها آفساید است یا خیر؟ او گفت این صحنه آفساید است چون بازیکن در مسیر توپ بوده و جلوی دید دروازه‌بان را گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان اضافه کرد: من نمی‌دانم چرا این داور به راحتی تصمیم کمک خودش را نقض می‌کند واقعاً برایم عجیب بود. این داور صلاحیت نداشت. سال قبل هم ضربه‌های بدی به ما زد. نمی‌دانم کینه شخصی دارد که چنین داوری بحث‌برانگیزی را انجام داد. ان‌شاءالله کمیته انضباطی و کمیته داوران رسیدگی کنند.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور امروز میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود مهمان به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز