سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

فولاد به آمادگی و هماهنگی لازم رسیده است/جای خالی هواداران در استادیوم احساس می شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۶۷۱۵
فولاد به آمادگی و هماهنگی لازم رسیده است/جای خالی هواداران در استادیوم احساس می شود
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: رقابت خوبی مقابل پدیده داشتیم با وجود هفت غایب توانستیم موقعیت های خوبی خلق کنیم که اگر بیشتر دقت می کردیم، می توانستیم بیش از دو گل به حریف بزنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام امشب ۲۵ بهمن ماه جاری با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیمش با شهر خودرو از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شد، اظهار کرد: قبل از هر چیز تولد امام محمد باقر(ع) را خدمت همه هم میهنان تبریک عرض می کنم، امروز توانستیم با دو گل پیروز میدان باشیم و این پیروزی را هم به همه هواداران و بازیکنان تبریک می گوییم.

او گفت: همان گونه که دیدید، تیم هایی که مقابل ما به میدان می آیند با دفاعی لایه لایه، حاضر می شوند و این کار را برای ما سخت کرده است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان، افزود: مسابقه را خوب شروع کردیم و توانستیم دو گل بزنیم و دو موقعیت گل به دست آوردیم، در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتیم در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول، مالکیت توپ در اختیار پدیده بود و این طبیعت یک رقابت است که خوشبختانه هیچ موقعیتی به این تیم ندادیم.

نکونام با اشاره به اینکه، در نیمه دوم هم موقعیت های خوبی داشتیم، بیان کرد: نیمه دوم پدیده که تیم با کیفیتی است خوب پاس کاری کرد و یک موقعیت باد آورده را به تیر ما زدند، ما هم چندین موقعیت داشتیم که اگر با دقت بیشتری همراه بود به گل تبدیل می شد، یک موقعیت صد در صد حمله که گل خالی بود را هم خراب کردیم و در صحنه ای هم اگر کنترل بازیکن بهتر بود به گل می رسیدیم.

او اضافه کرد: در مجموع دیدار خوبی انجام دادیم و به هواداران تبریک می گویم. جای خالی هواداران در استادیوم احساس می شود، امیدوارم هر چه زودتر شرایط مهیا شده و هواداران را در کنار تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص روند موفقیت تیم تصریح کرد: همانگونه که می دانید در فصل گذشته هم کمی زمان برد تا تیم با هم هماهنگ شود و از اواخر نیم فصل اول و نیم فصل دوم، نتایج خوبی کسب کردیم، امسال هم با توجه به تغییراتی که در تیم صورت گرفت، آشنایی بازیکنان با هم و شناخت اخلاق، رفتار و خواسته های مربی و تاکتیک های مسابقه کمی زمان بر بود و در حال حاضر تیم به آمادگی و هماهنگی لازم دست یافته است.

نکونام اضافه کرد: ما ۹ بازیکن جدید در این فصل داشتیم که این تغییرات در عین اینکه موجب تقویت تیم می شود ناهماهنگی تیم را هم افزایش می دهد، که خوشبختانه ما توانستیم این نا هماهنگی را پشت سر بگذاریم. امروز هفت بازیکن در اختیار نداشتیم که البته بارها گفتم شخصا به این موضوع توجه نمی کنم چرا که همه بازیکنان باید آماده باشند و برای تیم و لباسی که در آن هستند خالصانه زحمت بکشند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان افزود: خیلی به آمار اعتقادی ندارم، اما بر اساس آمار و تا این دیدار فولاد از نظر گل خورده در رتبه دوم و از نظر تعداد گل های زده در رتبه سوم لیگ قرار دارد، البته برای من تاکتیک تیم مهم است و اینکه بازیکنان بتوانند خواسته های مربی را پیاده کرده و نتایج خوبی را کسب کنند.

لازم به ذکراست که تیم فولاد خوزستان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر امروز میزبان تیم شهر خودروبود که در پایان توانست مهمان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز