استاندار خوزستان بیان کرد:

برنامه ریزی برای تغییرات جدید در خوزستان/توسعه و پیشرفت استان در گرو هم افزایی همه گروه های جامعه است

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۸۱۷۸
برنامه ریزی برای تغییرات جدید در خوزستان/توسعه و پیشرفت استان در گرو هم افزایی همه گروه های جامعه است
استاندار خوزستان گفت: بحث های زیادی در خصوص مشکلات شمال و جنوب استان داشتیم؛ برنامه ریزی ها نیز انجام شده تا شاهد تغییرات جدیدی در استان باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، قاسم سلیمانی دشتکی در گفت و گوی تلفنی با برنامه خبری سیمای مرکز آبادان اظهار کرد: از صبح امروز جلسات خود را آغاز کردیم و بحث های زیادی در خصوص مشکلات شمال و جنوب استان داشتیم؛ برنامه ریزی ها نیز انجام شده تا شاهد تغییرات جدیدی در استان باشیم.

او خود را خدمتگذار همه مردم خوزستان برشمرد و گفت: همه اقوام به ویژه قوم بزرگ عرب مورد توجه ما هستند و در توزیع امکانات و مدیریت ها باید عدالت رعایت شود و همه اقوام را در نظر بگیریم.

استاندار خوزستان با تاکید بر جایگاه رفیع مردم دو شهرستان آبادان و خرمشهر افزود: از همه ی نفوذ خود استفاده خواهم کرد تا مشکلات را به کمک مردم، نخبگان و همه جریان های سیاسی برطرف کنیم، هر چند که این موضوع نیاز به همکاری و هم افزایی همه گروه های مختلف جامعه را دارد.

سلیمانی اولویت نخست خود را موضوع کرونا اعلام کرد و از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و آیین های شادی و عزا دولت را در موضوع مدیریت کرونا یاری کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان همچنین بیان کرد: مهار آب های سطحی، بهبود کیفیت آب شرب و حل مشکلات شهری یک به یک بررسی شده اند و با برنامه ریزی جامع و مدون تلاش می کنیم آنها را رفع کنیم.

استاندار خوزستان در پایان با بیان اینکه امروز گفت و گوهای مفصلی با معاون اول رییس جمهور و وزراء برای حل مشکلات استان داشته است، تصریح کرد: امیدوارم تا دو یا سه هفته آینده شاهد بروز نتیجه ی رایزنی ها و اقدام های موثر در استان باشیم.

 

نظر شما