معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد:

دولت قصد تعویض استانداران را ندارد/تغییر استانداران خوزستان و ایلام به دلیل شرایط اضطرار بوده است/۳ گزینه برای تصدی استانداری ایلام مطرح است

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۹۴۲۰
دولت قصد تعویض استانداران را ندارد/تغییر استانداران خوزستان و ایلام به دلیل شرایط اضطرار بوده است/۳ گزینه برای تصدی استانداری ایلام مطرح است
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت در ماه های پایانی کار خود قصد تعویض استانداران را ندارد و تغییر استانداران خوزستان و ایلام به دلیل شرایط اضطرار بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جمال عرف که برای مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید خوزستان وارد فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز شده بود، اظهار کرد: غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان به ریاست سازمان ملی استاندارد ارتقا یافت و باید بلافاصله نفر جایگزین او برای استانداری خوزستان تعیین می شد.

او با اشاره به اینکه دولت در ماه های پایانی کار خود قصد تعویض استانداران را ندارد، گفت: تغییر استانداران خوزستان و ایلام به دلیل شرایط اضطرار بوده است.

معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص استاندار ایلام هم گفت: با توجه به شایستگی ها و توانمندی قاسم سلیمانی استاندار سابق ایلام و ضرورت انتصاب یک استاندار با تجربه و آشنا به مسایل خوزستان دولت او را در منصب استانداری خوزستان قرار داد.

عرف بیان کرد: در حال حاضر معاون سیاسی استانداری ایلام به عنوان سرپرست این استانداری تعیین شده تا به زودی استاندار این استان از سوی هیات دولت تعیین شود.

او اضافه کرد: در حال حاضر سه گزینه برای تصدی استانداری ایلام مطرح است که پس از جمع بندی به یک گزینه قطعی خواهیم رسید.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: اگر استانداری ارتقا پیدا کند و جای او خالی شود تغییرات ناگزیر است و فردی را جایگزین خواهیم کرد در غیر این صورت تا پایان دولت هیچ استانداری تغییر نمی کند.

عرف در پایان بیان کرد: هدف اصلی از این سفر تکریم از زحمت های غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان و معرفی قاسم‌سلیمانی به عنوان استاندار جدید خوزستان است.

لازم به ذکر است که معاون وزیر و استاندار خوزستان سپس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

نظر شما