در راستای درخواست وزیر بهداشت انجام شد:

بازدید رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از پایانه مرزی شلمچه

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۹۴۲۵
بازدید رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از پایانه مرزی شلمچه
پیش از ظهر امروز رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در راستای درخواست وزیر بهداشت برای مسدود شدن مبادی استان خوزستان به عراق از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، شکر الله سلمان زاده ظهر امروز پنج شنبه سی ام بهمن ماه جاری به همراه فرماندار ویژه خرمشهر و مسوولین منطقه مرزی به منظور بررسی ورود اتباع عراقی از طریق مرز شلمچه به کشور از این پایانه بازدید کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: بنا بر درخواست وزیر بهداشت از وزیر کشور مبنی بر مسدود شدن همه مرزهای ورودی و خروجی استان خوزستان به عراق تا اطلاع ثانوی به دلیل شیوع نوع موتاسیون یافته ویروس کووید-19 در استان و افزایش سریع موارد، در ادامه این بازدید نشستی با حضور فرماندار ویژه خرمشهر، فرمانده مرزبانی، فرمانده پلیس پایانه و مدیر پایانه مرزی داشتیم.

سلمان زاده افزود: در این جلسه مقرر شد تا زمان اجرایی شدن درخواست وزیر بهداشت اقدام هایی همچون کاهش ورود اتباع، زمانبندی ورودی ها، ایجاد فاصله گذاری و گرفتن نمونه های سریع از اتباع توسط همکاران بهداشت برای شناسایی افراد مبتلا و پیشگیری از ورود آنها انجام شود.

لازم به ذکر است در این بازدید معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رییس مرکز بهداشت خرمشهر نیز ایشان را همراهی کردند.

 

نظر شما