معاون سیاسی وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید خوزستان بیان کرد:

۴ کلید واژه بیانات مقام معظم رهبری ملاک ما در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ است

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۹۴۶۲
۴ کلید واژه بیانات مقام معظم رهبری ملاک ما در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ است
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از نظر انتخابات ادبیات مقام معظم رهبری را در طول دهه های اخیر مورد بررسی قرار دادیم که ۴ کلید واژه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را از فرمایشات ایشان استخراج نمودیم که خروجی این فرآیند انشاالله انتخاب مسوولان اصلح و شایسته خواهد شد و ملاک ما در برگزاری انتخابات بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور امروز پنجشنبه سی ام بهمن ماه جاری در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید خوزستان که در محل تالار امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: لازم می دانم از زحمت های دکتر شریعتی استاندار سابق خوزستان تشکر کنم‌. ایشان عنصر خدوم و زحمتکشی بودند و انشاالله در سازمان ملی استاندارد همین مسیر را با موفقیت ادامه دهند.

او گفت: از جناب آقای سلیمانی نیز که این مسوولیت را پذیرفتند تشکر می کنم و انشالله کارها را با قدرت ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به مسوولیت خود به عنوان ریاست ستاد انتخابات کشور افزود: ما از نظر انتخابات ادبیات مقام معظم رهبری را در طول دهه های اخیر مورد بررسی قرار دادیم که چهار کلید واژه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را از فرمایش های ایشان استخراج نمودیم و که خروجی این فرآیند انشاالله انتخاب مسوولان اصلح و شایسته خواهد شد که در فرمایش های اخیر خود نیز مطرح کردند و ملاک ما در برگزاری انتخابات بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

عرف بیان کرد: انتخابات اخیر یکی از سالم ترین انتخابات بود و هیچ یک از حوزه های انتخابیه ابطال نتیجه نداشتیم. انتخابات پیشرو نیز با محوریت قانون مداری و بی طرفی برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: آنچه برای وزارت کشور که مجری انتخابات است اهمیت دارد، رعایت مر قانون است و به همه مسوولان ذیربط که مجری هستند رعایت اصل بی طرفی را یادآوری نموده ایم.

معاون سیاسی وزیر کشور در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله انتخاباتی با مشارکت امنیت، سلامت و رقابت شایسته در شان جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما