رییس پلیس اهواز خبر داد:

دستگیری ۶ نفر از عوامل تیراندازی به منازل در کمتر از ۴۸ ساعت

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۰۲۶۶
دستگیری ۶ نفر از عوامل تیراندازی به منازل در کمتر از ۴۸ ساعت
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 6 عامل تیراندازی به سمت منازل در کمتر از 48 ساعت در شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سرهنگ محسن دالوند ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع تیراندازی همزمان در شهرستان‌های کارون و اهواز و انتشار تصاویر آن‎ها در فضای مجازی، با توجه به اهمیت موضوع تیم‎های عملیاتی تشکیل و دستورات ویژه برای دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.

او گفت: ماموران پلیس اهواز با کار اطلاعاتی و هماهنگی با فرماندهی انتظامی شهرستان کارون 6 نفر عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رییس پلیس شهرستان اهواز افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، تعداد ۲۰۰ عدد فشنگ شکاری، چندین قبضه سلاح سرد(چاقو، دشنه، قمه...) و دو دستگاه خودرو به کار رفته در تیراندازها کشف شد.

دالوند با بیان اینکه این تیراندازی‌ها به دلیل اختلاف های ملکی بین دو طایفه به وقوع پیوسته، بیان کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی از منزل فردی که در فضای مجازی به عنوان وکیل معرفی شده، تعداد یک قبضه کلت کمری به‎همراه دو تیغه خشاب مربوطه و دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی اهواز در پایان اضافه کرد: شهرستان اهواز جولان‌گاهی برای عرض اندام و قدرت‌نمایی هیچ فرد یا افردی نیست و پلیس با مخلان نظم و امنیت هرگز مماشات نخواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز