رییس بیمارستان شهدای شهرستان ایذه خبر داد:

تست کرونای کودک شیرخواره ی ایذه مثبت شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۰۲۸۶
تست کرونای کودک شیرخواره ی ایذه مثبت شد
رییس بیمارستان شهدای شهرستان ایذه گفت: جوان‌ترین سنی که PCR مثبت انجام شده است یک کودک شیرخوار یک ساله بوده که در بیمارستان شهدای ایذه بستری است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امرالله اورکی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دو بخش به عنوان بخش‌های بستری ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان در نظر گرفته ‌شد که یک بخش ICU کووید- ۱۹ است و بخش دیگر ویژه بیمارانی است که نیاز به مراقبت ویژه ندارند و فقط باید بستری شوند.

او گفت: در دومین بخش ICU کرونا ۱۲ تخت قرار دارد که یک تخت آن غیر فعال است و بخش داخلی کرونا با ۱۹ تخت آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان است.

رییس بیمارستان شهدای شهرستان ایذه افزود: در هفته گذشته میزان بیماران نیازمند به بستری در ICU خیلی بیشتر از بیمارانی بوده که نیاز به بستری معمولی داشتند و تا روز چهارشنبه ۱۰۰ درصد تخت‌ها اشغال شده است و این نشان از آن دارد که پیک جدید با بقیه پیک‌ها فرق دارد.

اورکی بیان کرد: متاسفانه جوان‌ترین مراجعه کننده که PCR مثبت شد، یک کودک شیرخوار یک ساله بود که در بیمارستان شهدای ایذه بستری شده است؛ همچنین پدر و مادر این کودک نیز درگیر این ویروس شدند.

او اضافه کرد: طی هفته گذشته دو مورد فوتی بر اثر بیماری کووید- ۱۹ گزارش شد که میانگین سنی آنها بالای ۶۵ سال بود.

رییس بیمارستان شهدای شهرستان ایذه در پایان افزود: میزان درگیری این ویروس از نوع قبلی به لحاظ سنی کرونای معمولی بیشتر است، عاجزانه از مردم ایذه می خواهیم از ماسک استفاده کنند و تا حد امکان از حضور در اماکن شلوغ و رفتن به دورهمی های خانوادگی بپرهیزند.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز طبق اعلام رییس دانشگاه جندی شاپور اهواز دو کودک یک ساله و 9 ساله بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز