سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خبر داد:

هنر کارت متقاضیان آبادانی آماده تحویل است

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۰۴۱۶
هنر کارت متقاضیان آبادانی آماده تحویل است
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: هنرکارت هنرمندان آبادان که پیامک تحویل به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی صندوق اعتباری هنر دریافت کرده اند، آماده تحویل است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد برکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد 63 هنر کارت برای اهالی فرهنگ و هنر منطقه آزاد اروند از سوی صندوق اعتباری هنر صادر شده است که این کارت ها تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان داده شده است.

او گفت: متقاضیان دریافت هنر کارت که پیامک تحویل به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی صندوق اعتباری هنر دریافت کرده اند با دردست داشتن کارت ملی خوداز امروز با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان کارت خود را دریافت نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا ویروس، لطفا فقط کسانی به اداره مراجعه کنند که پیامک مذکور را  از سوی صندوق اعتباری هنر دریافت کرده اند. همچنین سایر افرادی که تا کنون پیامک برای آنها ارسال نشده است در نوبت های بعدی این پیامک برای آنها ارسال خواهد شد که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند برای دریافت هنر کارت اطلاع رسانی مقتضی انجام خواهد شد.

برکت در پایان هنر کارت را برای هنرمندان مهم دانست و اضافه کرد: هنر کارت پاسخ به یک خلا بود تا به عنوان شناسه هویتی شناخته شود. این کارت شناسایی به کارت مالی هم تبدیل شده است و خدمات رفاهی و تخفیف ها هم به آن اضافه گردید. این کارت یک کارت چند منظوره است یعنی با بارکدی که دارد قابلیت تعریف دسترسی های مختلف را دارد گاهی می‌تواند جواز ورود به یک جشنواره باشد، گاهی ممکن است لینک ثبت‌نام باشد و... هر بار می‌شود دسترسی آن را تغییر داد.  پس هنرمندان در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز