​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

بارگیری روازنه ۲۵۰۰ تن هزار تن کالا اساسی از بندر امام خمینی(ره) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۰۴۵۹
بارگیری روازنه ۲۵۰۰ تن هزار تن کالا اساسی از بندر امام خمینی(ره) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به بارگیری روزانه حدود 2500 تن کالا از پایانه بار بندر امام خمینی(ره) گفت: بارگیری کالا از این بندر با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا امروز شنبه دوم اسفند ماه جاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: علی رغم اعلام قرنطینه شدن بندر امام خمینی(ره) به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی ستاد استانی مبارزه با این بیماری، بارگیری کالا از پایانه بار این بندر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی استمرار دارد.

او با اشاره به بارگیری روزانه بالغ بر 2500 تن کالا از پایانه بار بندر امام خمینی(ره) گفت: طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در پایانه های حمل بار از جمله پایانه بندر امام خمینی(ره) اقدام های لازم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن سطوح به صورت مستمر در طول شبانه روز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: علاوه بر ضدعفونی کردن پایانه، سطوح و سالن های اعلام بار در روز، خودروی آمبولانس و پزشک و پرستار در درمانگاه پایانه بار مستقر هستند.

بهرامی نیا با بیان اینکه نوبت دهی برای بارگیری کالا به صورت غیر حضوری بوده و مجوز حمل بار نیز در کوتاه ترین زمان ممکن صادر می شود، تاکید کرد: نگرانی در خصوص عدم رعایت نکات بهداشتی برای تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی بندر امام خمینی(ره) وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پایان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 11 میلیون و 600 هزار تن کالای اساسی شامل گندم، ذرت، جو، دانه روغنی، کنجاله، شکر، برنج و روغن خوراکی از مبدأ بندر امام خمینی(ره) به نقاط مختلف کشور جا به جا شده است.​

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز