فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد:

مکلف به اجرای مصوبه های ستاد کرونا هستیم/روسای اتحادیه های متخلف به دادسرا معرفی خواهند شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۴۱۴۰۷
مکلف به اجرای مصوبه های ستاد کرونا هستیم/روسای اتحادیه های متخلف به دادسرا معرفی خواهند شد
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: از امشب چنانچه صنفی از گروه دو، سه و چهار فعالیت داشته باشد، رییس اتحادیه اش به عنوان مجرم بازداشت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی با تاکید به اینکه ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان مکلف به اجرا مصوبه ای استانی و کشوری است، اظهار کرد: سلامت شهروندان خط قرمز ما است. از این پس روسای اتحادیه هایی که در مجموعه گروه شغلی دو، سه و چهار تخلف می کنند و همچنین خاطیانی که نقش در اجرا و عدم اجرای مصوبه ها ستاد مقابله با کرونا دارند، به دادسرا معرفی می شوند و بر علیه آنها اعلام جرم خواهد شد.

او گفت: برای پایان دادن به وضعیت قرمز هیچ راهی جز اجرای دستورالعمل ها توسط مردم و تمکین اتحادیه ها و اصناف و اجرای ماموریت توسط اداره و ارگان های متولی وجود ندارد.

فرماندار ویژه آبادان افزود: باید باور کرد هزینه ی عدم مقابله با کرونای انگلیسی جان انسان هاست. در مقابله دقیق با کرونا هزینه و خسارات مالی وجود دارد اما در درجه دوم اهمیت و قابل جبران است. کرونای جدید جان فرزندان جوان مان را تهدید می کند، لذا از مردم و اصناف می خواهیم همکاری کنند.

رییس شورای تامین شهرستان آبادان تاکید کرد: از امشب چنانچه صنفی از گروه دو، سه و چهار فعالیت داشته باشد، رییس اتحادیه اش به عنوان مجرم بازداشت خواهد شد.

موسوی در پایان با بیان اینکه اگر همکاری دقیق صورت نگیرد تا فروردین اوضاع به همین ترتیب است، تصریح کرد: ما مکلف به اجرای قانون برای حفظ جان همشهریانمان هستیم. باید این مدت را تحمل کنیم و راهی جز این نداریم. از همه همشهریان تقاضا داریم حمایت کنند تا بر وضعیت غالب شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز