جانشین رییس پلیس شهرستان آبادان خبر داد:

سارق جوان کابل های مخابراتی آبادان دستگیر شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۲۳۳۲
سارق جوان کابل های مخابراتی آبادان دستگیر شد
جانشین رییس پلیس شهرستان آبادان گفت: سارق حرفه ای که در آبادان دست به سرقت کابل های فشار قوی و مخابراتی می زد، در عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ عزیز الله دارایی  امروز سه شنبه پنجم اسفند ماه جاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام گزارش هایی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت کابل فشار قوی و مخابراتی در آبادان، دستگیری عامل یا عاملین این سرقت ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری 18ذوالفقاری با انجام پیگیری های پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق ۳۷ ساله که دارای اعتیاد به مواد مخدر از نوع هرویین است، شدند.

جانشین رییس پلیس شهرستان آبادان افزود: مامورین پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه متهم در شهرک میثاق آبادان شده و او را دستگیر کردند.

دارایی بیان کرد: در بازرسی های به عمل آمده مقدار زیادی کابل مخابراتی و کابل برق سرقتی به همراه دو عدد نیمکت فلزی متعلق به فضای سبز شهرداری. کشف شد.

جانشین رییس پلیس شهرستان آبادان در پایان با بیان متهم در بازجویی های فنی به چندین فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز