رییس پلیس شهرستان آبادان خبر داد:

ادامه کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی آبادان/کسبه حفظ جان خود و دیگران را در اولویت امور قرار دهند

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۲۶۱۸
ادامه کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی آبادان/کسبه حفظ جان خود و دیگران را در اولویت امور قرار دهند
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از تشدید طرح تردد در مبادی ورودی و خروجی آبادان خبر داد:

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ حسین زلقی امروز در حاشیه بازدید از وضعیت مبادی ورودی آبادان به منظور جلوگیری از ورود مسافران به این شهرستان اظهار کرد: با توجه به شیوع  خطرناک کرونا ویروس و وضعیت قرمز این شهرستان، به منظور جلوگیری از شیوع و ابتلای شهروندان به این بیماری از گردشگران، مسافران و شهروندان درخواست می‌شود تا از سفر به شهر آبادان یا از آبادان به شهرهای دیگر خودداری کنند.

او با بیان اینکه بهترین روش پیشگیری از گسترش شیوع ویروس، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پرهیز از تجمع ها و ماندن در خانه است، گفت: همه باید در مقابل حفظ جان خود و دیگران مسوول باشیم و با رعایت دستورالعمل ها، ماموران سلامت و امنیت  را در راستای خروج از وضعیت قرمز  کمک کنند.

رییس پلیس شهرستان آبادان با بیان اینکه مبادی ورودی شهر آبادان تا اعلام رفع خطر بیماری کرونا با تصمیم شورای تامین شهرستان بر روی مسافران و گردشگران بسته خواهد ماند، افزود: متاسفانه علیرغم تذکرهای قبلی همچنان شاهد ورود پلاک های غیر بومی به آبادان هستیم که می طلبد هموطنان عزیز شرایط فوق العاده این شهرستان را مد نظر قرار دهند و شیوع این ویروس خطرناک را تشدید نکنند.

زلقی با درک بیان مشکلات کسبه ها و بازاریان از این قشر صبور نیز تقاضا نموده حفظ جان خود و شهروندان را در اولویت امور خود قرار دهند، چرا که پشیمانی بعد از  افزایش میزان مرگ و میر هیچ سودی ندارد.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان با بیان اینکه  اکنون شهرستان در شرایط خطرناکی قرار دارد و همه باید در راستای حفظ سلامت خود و همنوعانمان مسوول باشیم، بیان کرد: اطمینان دارم فرهنگ غنی و کلاسیک مردمان این شهر ما را از این وضعیت قرمز نجات خواهد داد و پلیس در راه تعامل با ستاد کرونا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و تا پای جان کنار مردم خواهند ماند.

 

نظر شما