پالایش نفت آبادان ۵۲ - ۶۵ مهرام تهران؛

بانوان بسکتبالیست پالایش نفت از فینال جا ماندند/مهرام و بهمن فینالیست شدند

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۳۱۳۹
بانوان بسکتبالیست پالایش نفت از فینال جا ماندند/مهرام و بهمن فینالیست شدند
تیم پالایش نفت ابادان در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با شکست مجدد در مقابل مهرام تهران از رسیدن به فینال بازماند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم پالایش نفت آبادان ساعتی قبل در دیدار دوم از مرحله ی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور که در مجموعه سرپوشیده آفتاب تهران برگزار شد، به مصاف تیم مهرام تهران رفت و در دومین دیدار مقابل این حریف، متحمل شکست شد و از رسیدن به مرحله فینال جا ماند.

شاگردان شایسته متشرعی در این دیدار در جبران شکست دیدار اول ناکام ماندند. رقابت ضعیف این تیم در کوارتر سوم باعث شد تا مهران اختلاف امتیازی زیادی به دست آورد، به حدی که شکست تیم تهرانی در کوارتر چهارم نیز نتوانست مانع از پیروزی آنها شود.

بانوان طلایی پوش آبادان کوارتر اول و دوم و سوم این دیدار را به ترتیب با نتایج 17 - 12 و 13 - 11 و 24 - 13 به حریف واگذار کردند و در کوارتر چهار با وجود برتری 16 بر 11 در نهایت با نتیجه ی 65 - 52 از مهرام که جزء تیم‌های قوی و پر مهره ی لیگ محسوب می شود، شکست خوردند.

تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان که تنها تیم شهرستانی حاضر در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بود، باید برای کسب عنوان سومی با تیم نارسینا ی تهران رقابت کند و تیم مهرام رقابت فینال را تیم بهمن برگزار خواهد کرد.

 

 

نظر شما