قرعه کشی جام حذفی فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹؛

حریفان خوزستانی ها در یک شانزدهم جام حذفی مشخص شدند/۳ میزبانی و ۲ مهمانی برای تیم های خوزستان

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۷:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۳۴۰۹
حریفان خوزستانی ها در یک شانزدهم جام حذفی مشخص شدند/۳ میزبانی و ۲ مهمانی برای تیم های خوزستان
مراسم قرعه کشی رقابت های جام حذفی فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ برگزار شد و با مشخص شدن حریفان، سه تیم خوزستان میزبان و دو تیم دیگر مهمان حریفانشان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ساعتی پیش مراسم قرعه کشی مرحله اول(یک شانزدهم) جام حذفی فوتبال کشور(یادواره آزادسازی خرمشهر) در فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد و 32 تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

استان خوزستان پس از تهران بیشترین تیم های شرکت کننده را در این مرحله دارد که شامل سه تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان و دو تیم استقلال ملاثانی(دسته یک) و شهرداری ماهشهر(دسته دوم) می شود و سه تیم خوزستانی در این مرحله میزبان حریفان خود خواهند شد و دو تیم دیگر نیز باید مهمان تبریزی ها بشوند.

بر همین اساس دو تیم نفتی خوزستان که در مرحله یک شانزدهم میزبان رقبای خود خواهند شد، به مصاف تیم هایی از لیگ های دسته یک و سه خواهند رفت. در همین راستا صنعت نفت آبادان با تیم دسته سومی داماش پارسه تهران و نفت مسجدسلیمان با تیم خیبر لرستان رقابت خواهند کرد. همچنین تیم استقلال ملاثانی که در حال حاضر در دسته یک حضور دارد، میزبان تیم شاهین بندر عامری بوشهر خواهد شد.

دو تیم دیگر فوتبال خوزستان نیز باید با حریفان تبریزی خود رقابت کنند. در همین راستا تیم فولاد خوزستان باید به مصاف تیم ماشین سازی برود و رقابت خود را در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار کند. و تیم شهرداری ماهشهر نیز که در حال حاضر در دسته دو رقابت می کند، مهمان تیم تراکتور می شود و باید با این تیم در ورزشگاه یادگار امام دیدار کند.

لازم به ذکر است که دیدارهای این مرحله طی روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد و ادامه رقابت ها از اواخر فروردین یا ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شوند. همچنین همه مراحل در خلال برگزاری لیگ برتر بیستم برگزار خواهند شد و فقط مرحله فینال بعد از پایان رقابت های لیگ برتر برگزار می شود.

دیگر قرعه های مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل پیش شامل آلومینیوم اراک - هوادار تهران، ذوب آهن - شهرخودرو، نساجی - سایپا، ملوان انزلی - ویستاتوربین تهران، سپاهان - مس رفسنجان، پیکان - استقلال، گل گهر - مس کرمان، شهرداری بردسکن خراسان رضوی- خوشه طلایی، مس نوین کرمان -  پرسپولیس، پارس جنوبی - پاس همدان، اتحاد کامیاران - قشقایی شیراز می شوند.

 

نظر شما