سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان بیان کرد:

مدیریت کردیم و کمتر از بقیه تیم ها به کرونا مبتلا شدیم/آسیب دیدگی بازیکنان در نتایج تیم بی تاثیر نبود/هواداران دعا کنند در پلی آف موفق بشویم

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۳۷۵۳
مدیریت کردیم و کمتر از بقیه تیم ها به کرونا مبتلا شدیم/آسیب دیدگی بازیکنان در نتایج تیم بی تاثیر نبود/هواداران دعا کنند در پلی آف موفق بشویم
سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان گفت: از زمان دیدارهای تدارکاتی آسیب دیدگی بازیکنانم آغاز شد و رفته رفته بیشتر شد به حدی که در تمام سال هایی که مربیگری کرده‌ام به یاد ندارم که در طول یک فصل یک تیم اینقدر مصدوم داشته باشد.

هماد سامری  امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان شنبه نهم اسفند ماه جاری در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: متاسفانه در این فصل از زمان دیدارهای تدارکاتی آسیب دیدگی بازیکنانم آغاز شد و رفته رفته بیشتر شد به حدی که در تمام سال هایی که مربیگری کرده‌ام به یاد ندارم که در طول یک فصل یک تیم اینقدر مصدوم داشته باشد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: ما حتی به مدت یک هفته هم نتوانستیم همه نفرات را با هم در تمرین جمع بکنیم فقط سعی می کردیم بازیکنان را به رقابت ها برسانیم که این تاثیر منفی خود را به جا گذاشت، زیرا بازیکن بدون تمرین لازم و هماهنگی با تیم، پای به مسابقه می‌گذاشت. این کیفیت نتایج، قطعاً مورد دلخواه من نیز نبوده است.

او در خصوص وضعیت بیماری کرونا و رقابت‌های این فصل، گفت: در هر حال به غیر از تیم های تهرانی که به نوعی میزبان بودند در این رقابت ها، شرایط کرونا برای تمامی تیم ها یکسان بوده است. شاید در ابتدای فصل یکی دو تا از بازیکنان ما گرفتار این ویروس شدند. ولی به دلیل مراقبت‌های ویژه و پیگیری‌های مستمر باشگاه و کنترل وضعیت خوابگاه و تغذیه و نحوه زندگی ورزشی بچه‌ها توانستیم تا حد زیادی این مسیله را مدیریت کنیم و کمتر از سایر تیم‌ها از این بابت متضرر شویم.

سامری در پاسخ به این سوال که چرا تمام تیم های مرحله مقدماتی به مرحله پلی آف راه پیدا کردند، بیان کرد: این تصمیم در نشست نمایندگان تیم ها گرفته شد و در این خصوص رای گیری  به عمل آمد. باید این سوال را از آنهایی که رای مثبت به این موضوع دادند پرسید که چرا همه ی تیم‌هایی که در دور رفت و برگشت مسابقه دادند الان در پلی آف حاضر هستند.

او اضافه کرد: به احتمال زیاد در مرحله پلی آف با نیروی زمینی مسابقه خواهیم داد و بعد از آن اگر پیروزی نصیب ما شد به مرحله یک چهارم خواهیم رفت که احتمالاً رقیب ما ذوب‌آهن خواهد بود که باید برای رسیدن به جمع چهار تیم نیمه نهایی مبارزه کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان با اشار به اینکه رقابت‌ها ی حذفی نیز از پنجم فروردین ماه طبق برنامه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: اولین سالی است که بدون حضور هواداران پرشور خود پای به رقابت‌های پلی‌آف می گذاریم. از آنها دور هستیم، امیدوارم که تیم شان را دعا کنند و انرژی مثبت خود را برای ما بفرستند تا بتوانیم در مرحله پلی آف نیز موفق باشیم.

لازم به ذکر است که تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان قرار است آخرین دیدار خود را در مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل بسکتبال باشگاه‌های کشور فردا دهم اسفند ماه در مقابل شهرداری گرگان برگزار کند. رقابتی که بیشتر جنبه تشریفاتی دارد و تاثیری در رده بندی تیم ها ندارد. بعد از این تیم ها وارد مرحله پلی آف و یک هشتم نهایی خواهند شد.

تیم پالایش نفت آبادان با 23 امتیاز در جایگاه دوم گروه(ب) قابت های لیگ برتر قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز