فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

دستگیری سارق ۲۰ ثانیه ایی داخل خودرو با ۱۱ فقره اعتراف به سرقت

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۳۸۱۶
دستگیری سارق ۲۰ ثانیه ایی داخل خودرو با ۱۱ فقره اعتراف به سرقت
فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف 11 فقره سرقت در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ حسین زلقی امروز شنبه نهم اسفند ماه جاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری 15 احمد آباد با انجام اقدام های اطلاعاتی محل اختفا سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس آبادان افزود: در بازرسی صورت گرفته تعداد یک دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه باطری، یک دستگاه پمپ آب، یک عدد قیچی مخصوص برش سیم، کارت‌های عابر بانک و مدارک متعلق به مالباختگان کشف شد.

مقام عالی انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد: متهم دستگیر شده که ظرف کمتر از 20 ثانیه درب خودروها به خصوص کاپوت پراید را باز می کرد در تحقیق های پلیس به 11 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان آبادان اعتراف کرد.

زلقی در پایان با بیان اینکه پرونده قضایی علیه متهم تشکیل و به دادسرا معرفی شد، اضافه کرد: انتظار داریم شهروندان به هشدارهای انتظامی که از طرف معاونت اجتماعی و از طریق رسانه ملی، اصحاب رسانه و فضای مجازی اعلام می شود، توجه کنند و نسبت به رعایت موارد هشداری اهتمام ورزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز