استاندار خوزستان تاکید کرد:

بانک ها و اداره مالیاتی اصناف را برای پرداخت بدهی تحت فشار قرار ندهند

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۴۲۵۹
بانک ها و اداره مالیاتی اصناف را برای پرداخت بدهی تحت فشار قرار ندهند
استاندار خوزستان گفت: با توجه به تعطیلی بازار، انتظار می رود که بانک‌ها به کسبه مهلت دهند و و چک های برگشت خورده اصناف را تا حد امکان ظرف دو هفته آینده به اجرا نگذارند. همچنین برای پرداخت مالیات به کسبه فشار وارد نشود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه همه اداره ها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا به استاندار این اختیار داده شده در صورتی که دستگاه یا اداره ای دستورالعمل های اعلام شده را رعایت نکند برای مرتبه اول عالی ترین مقام سازمان متخلف را مورد توبیخ کتبی قرار دهد.

او گفت: در صورت تکرار تخلف در آن دستگاه، مدیر مربوطه به کمیته تخلف ها ارجاع می شود و در صورت تکرار عدم توجه به دستورالعمل‌ها ستاد کرونا، حکم انفصال سه ماهه از خدمت برای آن مدیر صادر خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: با توجه به تعطیلی بازار، انتظار می رود که بانک‌ها به کسبه مهلت دهند و چک های برگشت خورده اصناف را تا حد امکان ظرف دو هفته آینده به اجرا نگذارند. همچنین برای پرداخت مالیات به کسبه فشار وارد نشود.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: من و هیچ کدام از معاونین و مدیران ستادی استانداری و فرمانداران حق دریافت کمک مالی از سازمان ها، شرکت ها و نهادها را ندارند. در عین حال باید این ارگان ها به مسوولیت های اجتماعی خود عمل کنند.

سلیمانی در پایان خطاب به رییس سازمان صدا و سیمای مرکز خوزستان اضافه کرد: مدیرانی که پاسخگوی مشکل یا مساله حوزه خود نباشد حتما عملکرد ضعیف آنها و عدم پاسخگویی شان در صدا و سیما منعکس شده و به مردم معرفی شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز