سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

لزوم نظارت بر اجرای تعطیلی بازار و اصناف شهرستان شادگان

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۴۵۲۸
لزوم نظارت بر اجرای تعطیلی بازار و اصناف شهرستان شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: بازرسی از تعطیلی بازار و اصناف در شادگان به صورت مداوم، مستمر و روزانه در دستور کار بازرسین ستاد مقابله با کرونای شهرستان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور ظهر امروز یکشنبه دهم اسفند ماه جاری در حاشیه بازید از اجرای تعطیلی بازار شادگان اظهار کرد: تیم بازرسی مقابله با کرونای شهرستان متشکل از بازرسی فرمانداری، بهداشت، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اصناف با حضور در سطح بازار از روند اجرای تعطیلی صنوف بازدید و بر رعایت بهداشت و سلامت واحدهای صنفی فعال به صورت مستمر و روزانه نظارت می کنند.

او بر لزوم تعطیلی بازار و رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا توسط اصناف و بازاریان تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اقدام های پیشگیرانه در مقابل شیوع بیماری کرونا، از تعطیلی روز‌ بازارهای فعال در شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: بازرسی از تعطیلی بازار و اصناف در شهرستان به صورت مداوم، مستمر و روزانه در دستور کار بازرسین ستاد مقابله با کرونای شهرستان قرار گیرد.

صبری پور در پایان بیان کرد: تمام مسوولان اداره ها و سازمان های شادگان باید مصوبه ها و تصمیم های ستاد کرونا را به دلیل حفظ سلامت مردم در دستور کار خود قرار دهند و هیچ گونه کم کاری از هیچ مسوولی پذیرفته نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز