پیکان ۲ - ۰ صنعت نفت آبادان؛

صنعت نفت نیم فصل دوم را با شکست آغاز کرد/پیکان کامبک نیم فصل اول نفتی ها را جبران کرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۵۳۷۴
صنعت نفت نیم فصل دوم را با شکست آغاز کرد/پیکان کامبک نیم فصل اول نفتی ها را جبران کرد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز مهمان تیم پیکان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود پیکان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز شانزدهم اسفند ماه جاری مهمان تیم پیکان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از پانزده دیدار قبلی خود 6 برد، پنج تساوی، چهار باخت و 23 امتیاز کسب کرده بود به دنبال تکرار برد اول فصل خود در مقابل پیکان بود.

نیمه اول این دیدار با شروع خوب پیکانی ها آغاز شد و شاگردان مهدی تارتار توانستند در همان اوایل مسابقه به گل برسند. در همین راستا پیکانی ها در اولین پرتاب اوت دست با پرتاب بلند نادر محمدی و رسیدن توپ به سامان فلاح، این بازیکن با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه صنعت نفت کرد تا تیمش را یک بر صفر پیش اندازد. چند دقیقه بعد در یکی از حملات، توپ به دست یکی از بازیکنان پیکان برخورد کرد و نفتی ها اعتقاد داشتند داور باید اعلام ضربه پنالتی می کرد. در ادامه شاگردان پورموسوی بارها حملاتی را بر روی دروازه پیکان طراحی کردند که منجر به گل نشد.

در نیمه دوم نفتی ها هرچه تلاش کردند به گل دست نیافتند اما باز پیکان به گل دست یافت. در همین راستا پیکانی ها روی یک ضد حمله فرزاد حاتمی به ابراهیم صالحی پاس داد و این بازیکن با نفوذ به محوطه جریمه با دروازبان نفت تک به تک شد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. تا این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود پیکان به پایان برسد و شاگردان تارتار کامبک نفتی ها و شکست دو بریکشان را در اولین دیدار ابتدای نیم فصل اول جبران کنند.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده(52 عبدالله ناصری)، حسین ساکی(82 امیرحسین فرهادی)، مهدی حنفی(46 محمدحسین زواری)، محمود مطلق‌زاده(82 حکیم نصاری)، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید و احمد شریعت‌زاده(70 محمدرضا غبیشاوی) و رضا خالقی‌فر را برای رقابت با پیکان انتخاب کرده بود.

همچنین شاگردان مهدی تارتار در این دیدار ترکیب علیرضا رضایی، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، حسین پورامینی، سید محمد ستاری، امیر روستایی(52 علیرضا کوشکی)، سامان فلاح، رضا جبیره و ابراهیم صالحی را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده مجید محمدی با کمک های تورج عیوض محمدی، مهرداد نجفی و عباس پور حیدری است و رحیم رحیمی مقدم نیز نظارت این دیدار را بر عهده دارد.

در این دیدار علیرضا رضایی(71) از پیکان کارت زرد داور را دریافت کرد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 23 امتیاز موقتا در رده هفتم و پیکان با 21 امتیاز موقتا در رده دهم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما