دقایقی قبل؛

ترکیب تیم های فولاد و ذوب آهن اعلام شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۵۳۹۱
ترکیب تیم های فولاد و ذوب آهن اعلام شد
سرمربیان تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان ترکیب بازیکنان اصلی خود را در هفته شانزدهم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امروز یازدهم اسفند ماه جاری میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است که تا دقایقی دیگر این رقابت در ورزشگاه فولاد آره نا آغاز خواهد شد.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس محسن فروزان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، زبیر نیک نفس، محمد میری، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری، فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا یازده بازیکن ارنج شده جواد نکونام در رقابت با ذوب آهن هستند.

همچنین سید مجتبی حسینی برای رویا رویی با فولاد خوزستان، شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر، میلاد جهانی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر، مجتبی حق دوست، رضا محمودآبادی و پیمان رنجبر را به میدان خواهد فرستاد.

قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی با کمک های علیرضا ایلدرم، مهدی عالیقدر و اسماعیل احمدی است و حیدر شکور نیز نظارت این دیدار را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان با 23 امتیاز در جایگاه چهارم و ذوب آهن اصفهان با 11 امتیاز در جایگاه چهاردهم لیگ برتر قرار دارند.

نظر شما