سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم/صحبت کردن در خصوص یک لیگ طولانی سخت است/فولاد در شرایط نابرابری قرار دارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۵۵۱۶
می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم/صحبت کردن در خصوص یک لیگ طولانی سخت است/فولاد در شرایط نابرابری قرار دارد
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدواریم آسیب دیدگی و وضعیت کرونا برای تیم مشکل ساز نشود و فقط باید بیشتر تلاش کنیم زیرا فولاد در رقابتی نا برابر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام امشب پس از برد تیمش در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور در نشست خبری اظهار کرد: اول لازم می دانم درگذشت آقای زلاتکو کرانچار را تسلیت بگویم. ایشان برای فوتبال باشگاهی و تیم ملی امید ما زحمت کشیدند و وظیفه ما این است که قدردانی کنیم. به خانواده ایشان تسلیت میگم امیدوارم که خداوند به آنها صبر بدهد همچنین به جامعه فوتبال هم تسلیت می گویم.

او در خصوص دیدار تیمش با ذوب آهن گفت: ما می دانستیم دیدار سختی داریم. به خاطر شکل رقابت که در نفت مسجدسلیمان هم پیاده می شد از سمت سرمربی ذوب آهن؛ یک رقابت بسته، درگیرانه و فیزیکی و می دانستیم که باید زود به گل برسیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه مدیریت خوبی کردیم و توانستیم طبق برنامه در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم، افزود: موقعیت های خوبی خلق کردیم و توانستیم گل بزنیم. اگر دقت کرده بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم که متاسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

نکونام با اشاره به سیو محسن فروزان، بیان کرد: علی‌رغم اینکه تیم ما خوب در حال رقابت بود، یک لحظه غفلت نزدیک بود کار دست ما بدهد. البته این مسابقه را می توانستیم با نتیجه دو یا سه هیچ به پایان برسانیم.

او با اشاره به اینکه در نیمه دوم می‌دانستیم که تیم ذوب آهن فشار می‌آورد، اضافه کرد: خودتان دیدید 10 دقیقه آخر مسابقه حریف از دفاع کم کرد و به خط حمله سه بازیکنان بلند قد اضافه کرد. اما ما شکل تیم را حفظ کردیم و در شرایط عادی باز اگر دقت می‌کردیم در نیمه دوم هم راحت می‌توانست روی موقعیت هایی را که صددرصد ایجاد کردیم به گل های بیشتر برسیم که در ادامه لیگ به ما کمک می کرد. متاسفانه بی دقت بودیم، در صحنه هایی پنج به دو و تک به تک شدیم و دو بار توپ را به بیرون زدیم.

نکونام افزود: چند تا سیو خوب را از گلر ذوب آهن شاهد بودیم، من فکر می‌کنم اگر امروز شهاب گردان در دروازه حریف نبود، نتیجه این دیدار برای ما بهتر از این می شد ولی در مجموع از عملکرد تیم و تلاش بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه موقعیتی به تیم حریف ندادیم، ادامه کرد: توانستیم این دیدار را خوب کنترل کنیم و در نیمه دوم هم با برنامه رقابت کنیم. یکی دو جا اشتباهاتی داشتیم که اینها قطعاً در آینده برطرف خواهد شد. به هر حال به دلیل طولانی شدن تعطیلی های نیم فصل  و اینکه در شرایط کرونایی نمی توانیتسم دیدار تدارکاتی برگزار کنیم، از شرایط مسابقه دور بودیم و این موارد نیز مزید بر علت بود و شرایط ما را سخت کرده بود. اما در مجموع من به بازیکنانم تبریک و خداقوت می‌گویند زحمت کشیدند و تلاش کردند و توانستیم به موفقیت برسیم و سه امتیاز بسیار مهم را به دست بیاریم.

نکونام با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، تصریح کرد: هر مسابقه برای ما مهم است برای همه دیدارها برنامه داریم و به روند رو به رشدمان ادامه می‌دهیم تا شرایط تیم بهتر شود. به خاطر هوادارن خوبمان، نام بزرگ فولاد و جایگاهی که داریم در هر مسابقه باید وظایفمان را خوب انجام بدهیم و رشد کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او با اشاره به حضور فولاد در دو جام(لیگ برتر و حذفی) و رقابت پلی آف آسیا، بیان کرد: به هر حال تا پایان دیدارها ممکن است خیلی اتفاق ها بیفتد. ما دیدار پلی‌آف را در پیش رو داریم، دیدارهای ملی داریم که قطعاً یک وقفه در لیگ ایجاد خواهد کرد و طبق گفته ها ممکن است لیگ برتر تا اواخر تیر یا اوایل مرداد ماه سال آینده به طول انجامد که در این صورت یک لیگ طولانی را در پیش رو داشته داریم. صحبت در این مورد خیلی سخت است. متاسفانه با توجه به شیوع کرونا خیلی سخت تر هم شده و این شرایط ما را دشوارتر می کند اما ما برای بهتر شدن تمام تلاشمان را به کار می گیریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به نقل و انتقالات نیم فصل، افزود: پنجره نقل و انتقالات فولاد تا این لحظه بسته است ولی نمی تونیم یار جدید بگیریم. خودتان دیدید که امروز در یکی از پست های یکی از بازیکنان ما چهار کارته بود و  یکی از بازیکنان مصدوم شده بود و آنها را در اختیار نداشتیم و عملاً دچار مشکل شده بودیم که مجبور شدیم دیر بازیکنان رو تعویض کنیم در نیم‌فصل جا به جایی ها انجام می شود و تیم ها یارگیری می کنند و حتی برخی تیم ها از ما بیشتر هزینه می کنند و بازیکن می خرند، ما در نیم فصل دوم سال قبل با اضافه شدن برخی بازیکنان جدید به ترکیب توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما امسال علیرغم حضور در سه جبهه متاسفانه تا این لحظه نتوانستیم بازیکنان جدید جذب کنیم تا بتوانیم با عملکرد بهتری در ادامه رقابت ها حضور داشته باشیم. در هر صورت امیدواریم آسیب دیدگی و وضعیت کرونا برای تیم مشکل ساز نشود و فقط باید بیشتر تلاش کنیم زیرا فولاد در رقابتی نا برابر قرار گرفته است.

نکونام در پایان از قضاوت اشکان خورشیدی تشکر کرد و عملکرد داور در این دیدار سخت و فیزیکی را بی نقص دانست.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و توانست با گل دقیقه 15 آیاندا پاتوسی تیم حریف را شکست دهد و ضمن کسب سه امتیاز خانگی با 26 امتیاز همچنان جایگاه خود را در رده چهارم(بالای جدول) حفظ کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز