مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان خبر داد:

برپایی ۲ مرکز نقاهتگاهی بیماران کرونایی در اهواز و آبادان

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۶۵۴۹
برپایی ۲ مرکز نقاهتگاهی بیماران کرونایی در اهواز و آبادان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: با تلاش جمعیت هلال احمر خوزستان دو مرکز نقاهتگاهی ویژه بیماران مبتلا به کرونا در اهواز و آبادان بر پا خواهد شد

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی خدادادی امروز چهارشنبه سیزدهم اسفند ماه جاری در نشست قرارگاه استانی مقابله با اپیدمی ویروس کرونا که با حضور اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر خوزستان و با دستور کار راه اندازی سریع دو مرکز نقاهتگاهی بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان های اهواز و آبادان تشکیل شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط استان از حیث شیوع بسیار گسترده بیماری کووید ۱۹ در یک شرایط بحرانی است، وظایفی بر عهده ما است تا علاوه بر اجرای گسترده تر طرح ناظران سلامت، ارایه خدمت به بیماران بستری در بیمارستان ها از طریق اعضای کانون های طلاب هلال‌احمر، همچنین ارایه خدمات آزمایشگاهی تست PCR و غربالگری، نسبت به بر پایی مراکز نقاهتگاهی نیز اقدام کنیم تا بخشی از فشار بر روی کادر درمان در بیمارستان کم شود.

او گفت: لازم است برای رویارویی با هر شرایطی آمادگی لازم را داشته باشیم چرا که امکان دارد در روزهای آینده با شدت پیک بیماری، این وضعیت به اوج خود نزدیک شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: تحقق و یا عدم تحقق پیش بینی ها و احتمال ها مربوط به وضعیت خوزستان در بحث شیوع ویروس کرونا، به تلاش همگانی مردم و مسوولان بستگی دارد. اگر ما مداخله مناسب و مطلوبی داشته باشیم، مدت زمان پیک کمتر ‌و روندی نزولی شکل خواهد گرفت.

خدادادی در پایان اضافه کرد: چنانچه نتوانیم مداخله به وقت و مناسبی نسبت به شرایط موجود داشته باشیم، مدت زمان پیک طولانی تر و احتمال خسارت های جبران ناپذیری دور از انتظار نیست. لذا ضروریست با تمام توان تلاش‌ کنیم با موثرترین راهکارهای موجود فضایی را فراهم کنیم تا در آخرین روزهای قرن حاضر شرایط را از حالت بحرانی و قرمز خارج کرده و پس از کنترل، پایدار نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز