سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

فقط به ۳ امتیاز در مقابل پرسپولیس فکر می کنیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۷۴۲۱
فقط به ۳ امتیاز در مقابل پرسپولیس فکر می کنیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با همه مشکلاتی که گریبانگیر تیم است، تمام سعی ما این است که مسابقه فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید سیروس پورموسوی امشب با حضور در نشست خبری دیدار خانگی تیمش در مقابل پرسپولیس از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: فردا فقط به سه امتیاز مسابقه فکر می‌کنیم.

او گفت: در هر حال با توجه به تمام مشکلاتی که گریبانگیر تیم شده است و اینکه جایگاه ما در هفته های اخیر کمی تغییر کرد تمام سعی ما این است که مسابقه فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص محرومین و مصدومین احتمالی این تیم افود: خدا را شکر بازیکن محروم نداریم. یکی دو تا از بازیکن ها مصدوم هستند که امیدوارم به دیدار فردا برسند.

پور موسوی در پاسخ به پرسشی مبینی بر اینکه خالدی و زهیوی به دلیل مسیله شکایت سوشا مکانی و بسته شدن پنجره باشگاه شرایط حضور برای صنعت نفت ندارند، اضافه کرد: در حال حل این مشکل هستیم و به ما قول دادند تا قبل از رقابت فردا مشکل این دو بازیکن حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز