معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

مشکل بازرگانان فاقد سابقه واردات خوزستان حل شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۷۷۹۵
مشکل بازرگانان فاقد سابقه واردات خوزستان حل شد
معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مشکل بازرگانان فاقد سابقه واردات با پیگیری مستمر و جدی سازمان صمت استان حل شد.

به گارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالرحمان ناصریان امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به‌ منظور رفع مشکل بازرگانان فاقد سابقه واردات، طرح جدیدی با عنوان"واردات بدون سابقه تا سقف ۵۰۰ هزار دلار" برای فعالان این حوزه ارایه شده است.

او گفت: تجار خوزستانی در صورت انتخاب این گزینه برای فیلد حالت ثبت‌ سفارش در سامانه جامع تجارت، درخواست ثبت‌ سفارش آنها بدون رعایت شرط سابقه واردات و با اخذ تعهد ثبت فروش در سامانه جامع تجارت، قابل تایید از سوی سازمان‌های مجوز دهنده ارزی خواهد شد.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان افزود:  در صورت انتخاب حالت ثبت‌ سفارش فوق، سقف مجاز برای مبلغ کل پیش‌ فاکتور در پرونده اول بازرگانان ۵۰۰ هزار دلار تعیین شده است و این سقف در پرونده‌های بعدی از این محل متناسب با فروش ثبت‌ شده در بخش تجارت داخلی سامانه جامع تجارت تعیین می‌ شود.

ناصریان در پایان با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان بیان کرد: بازرگانان باید برای تایید مجوز ارزی اولین پرونده با حالت ثبت‌ سفارش مذکور، فرم تعهدنامه ثبت‌سفارش بدون سابقه حقیقی-حقوقی را تکمیل نموده و پس از ثبت محضری، آن را در اختیار سازمان مجوز دهنده ارزی پرونده قرار دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز