صنعت نفت آبادان ۰ - ۰ پرسپولیس؛

تساوی صنعت نفت و پرسپولیس/نوار برد شاگردان یحیی در آبادان بریده شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۷۹۸۸
تساوی صنعت نفت و پرسپولیس/نوار برد شاگردان یحیی در آبادان بریده شد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز میزبان تیم پرسپولیس بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز شانزدهم اسفند ماه جاری میزبان تیم پرسپولیس بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از شانزده دیدار قبلی خود 6 برد، پنج تساوی، پنج باخت و 23 امتیاز کسب کرده بود و در این دیدار خانگی به دنبال کسب یک پیروزی ارزشمند دیگر بود.

شاگردان پور موسوی که امروز در ترکیب خود"امید خالدی" بازیکن جدید جذب شده را در ترکیب خود به همراه داشتند، نیمه اول را با یک رقابت قابل قبول به پایان رساندند و نسبت به پرسپولیس موقعیت های بیشتری را برای گشودن دروازه خلق کردند که البته منجر به گل نشد تا هر دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار نیز بدون گل به پایان رسید. اگر چه بر روی دروزاه ها موقعیت هایی ایجاد شد، اما نهایتا هر دو تیم به تساوی رضایت دادند تا نوار پیروزی های پرسپولیس پس از 6 هفته در آبادان بریده شود.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح زاده، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، امید خالدی، حکیم نصاری(90 امید حامدی فر)، مهدی حنفی، عبدالله ناصری(76 مهدی زبیدی)، طالب ریکانی، حسن بیت سعید و رضا خالقی‌فر(90 رحیم زهیوی) را برای رقابت با پرسپولیس انتخاب کرده بود.

همچنین یحیی گل محمدی در این دیدار ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، علی شجاعی(80مهدی عبدی)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی(80 محمد مهدی مهدی خانی)، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این مسابقه بر عهده امیر عرب براقی با کمک های علیرضا مرادی، محمد رسول ذورقی، جلیل شعرانی و حیدر شکور نیز نظارت این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار حکیم نصاری در دقیقه 76 از صنعت نفت آبادان کارت زرد داور را دریافت کرد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 24 امتیاز موقتا در رده پنجم و پرسپولیس با 34 امتیاز در رده اول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
پرونده ویژه